خبرگزاری مستقل رسپار کاربرد سیلیکات سدیم در شوینده ها با فرمولاسیون قوی - رسانه رسپار

فرمول مواد شوینده قلیایی نشان می دهد که کاربرد سیلیکات سدیم در شوینده ها کاملاً ثابت شده است. در مواد شوینده قلیایی از کربنات فلزات قلیایی استفاده می شود. همینطور یک سری منابع قلیایی دیگر اعم از هیدروکسیدها وجود دارد که نقش موثری در شوینده ها ایفا می کنند. کربنات سدیم از محصولاتی است که به طور کلی می تواند نقش موثری بر کیفیت محصولات داشته باشد. کربنات فلزات قلیایی مثل کربنات سدیم و پتاسیم می توانند ساختار درجه یکی داشته باشند.

کاربرد سیلیکات سدیم در شوینده

سیلیکات سدیم در فرمولاسیون شوینده ها

 

نمک های فلزات قلیایی

برای اینکه کاربرد سیلیکات سدیم در شوینده ها به شکل دیگری مورد بررسی قرار بگیرد اقدام به بررسی وضعیت فرمولاسیون این ماده کردیم. اینطور که مشخص است این ماده شامل نمک کربنات سدیم و کربنات پتاسیم به همراه ترکیبی از آنها است. هیدروکسید فلز قلیایی به طور کلی از نظر تجاری به شکل جامد و یا محلول آبی اجرا می شود. این مواد می تواند سازگار با مصرف کننده و یا با محیط زیست باشد. در صورتی که ترکیبات قلیایی در ترکیبات شوینده بیشتر شوند مشکلات مربوط به محافظت از سطوح فلزی نیز بیشتر می شود و نیاز به ماده ای خواهد بود که نقش مهارکننده را ایفا کند.

مهارکننده ها به طور کلی نوعی خورنده مخصوص شناخته می شوند و سیلیکات سدیم در این زمینه نقش مهمی ایفا می کند. در شرایط امروزی سیلیکات ها نقش بیشتری نسبت به گذشته دارند و فرمول شوینده این ماده نیز گسترده تر است. تعامل بین سیلیکات ها و فسفات ها در محلول سبب می شوند که ماده در نهایت از بهترین فرمولاسیون بهره ببرد.

نقش سیلیکات سدیم در شوینده ها

هدف اصلی در این مقاله بررسی کاربرد سیلیکات سدیم در شوینده ها بر اساس فرمولاسیون آن است. اینطور که مشخص است تعامل بین سیلیکات ها و فسفات ها در محلول سبب می شود که خصوصیات هر دو ماده مشخص شود. سیلیکات ها از خوردگی فلزات جلوگیری می کنند. سیلیکات سدیم ها در محلول های آبی با سطح ph مشخصی اجرا می شوند. این ماده به طور کلی سبب کاهش کارایی سیلیکات می شوند و از خوردگی سطوح نیز می کاهند. لکه های به جا مانده بر روی سطوح که قابلیت رویت دارند معمولاً به سختی از بین می روند به این ترتیب مهمترین کاربرد سیلیکات سدیم در شوینده ها مشخص می شود.

کاربرد سیلیکات سدیم در شوینده با فرمولاسیون قوی

فرمولاسیون شوینده ها

 

کاربرد سیلیکات سدیم در شوینده ها از نظر تئوریک

از نظر تئوریک سیلیکات سدیم ها می توانند اثر خورندگی را کاهش دهند. این ماده بر روی یون های کلسیم تاثیر می گذارند. اثر یون کلسیم در نهایت مهارکننده ای است که می تواند نقش خوردگی را به حداقل برساند. دقت کنید که سیلیکات سدیم در شوینده کمک می کند تا ایجاد رسوبات به حداقل برسد. در صنایع سیلیکات ایران این ماده نقش کاملاً اثربخشی را ایفا می کند. اینطور که مشخص است این ماه می تواند به شکل کاملاً حرفه ای تاثیرگذار باشد. سیلیکات سدیم در شوینده ها در بهترین شرایط می تواند ساختار حرفه ای داشته باشد. سیلیکات سدیم در شوینده ها با فرمولاسیون حرفه ای اجرا می شود و در نهایت می تواند اثربخشی قابل توجهی داشته باشد.

https://iransilicate.com/

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 246 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 23 می 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.