خبرگزاری مستقل رسپار معرفی سیگما آلدریچ ایران - رسانه رسپار

بسیاری از محققان و پژوهشگران در زمینه های مختلف تحقیقات دارویی، بیوتکنولوژی و فناوری های نوین شیمیایی بشدت پیگیر نمایندگی های فروش محصولات سیگما آلدریچ در ایران هستند تا با اطمینان خاطر مواد آزمایشگاهی مورد نیاز را تهیه نمایند. در همین راستا در این مقاله قصد داریم تا سیگما آلدریچ ایران را معرفی نماییم. در ابتدا جهت آشنای بیشتر، توضیحاتی در رابطه با کمپانی سیگما آلدریچ ارائه شده است و سپس نمایندگی این شرکت در ایران معرفی میگردد، همچنین توضیحاتی در رابطه با انواع گرید مواد شیمیایی در انتها مقاله ذکر گردیده است.

تاریخچه شرکت سیگما آلدریچ

در سال ۱۹۹۱ شرکت سیگما آلدریچ با ایجاد یک بخش تولید مواد شیمیایی (fine) نرم کننده، قدم قابل توجهی در تامین و تولید گسترده ی مواد شیمیایی صنایع دارویی و بیو دارویی برداشت.

در حالیکه رشد فروش و درآمد در اوایل و اواسط دهه ۱۹۹۰ به ۱۵ درصد یا کمتر در سال کاهش یافته بود، شرکت سیگما آلدریچ همچنان به تولید محصولات شیمیایی خلاقانه و مبتکرانه ادامه داد.

شرکت سیگما آلدریچ نتیجه ادغام دو شرکت تولید محصولات شیمیایی در سال ۱۹۷۵ می‌باشد یکی با زمینه فعالیت تولید مواد شیمیایی بیوشیمیایی (شرکت سیگما) و دیگری تولید مواد شیمیایی ارگانیک (شرکت آلدریچ). شرکت سیگماآلدریچ هم اکنون یکی از زیر مجموعه های شرکت بزرگ آلمانی مرک است و باهم فعالیت دارند. این ادغام، نمایانگر همگرایی استراتژی تجاری و همچنین ایجاد خط تولید متنوعی بود که شرکت سیگما آلدریچ را در صدر صنعت صنایع تولید محصولات شیمیایی ویژه قرار داد و از بهترین تولیدکننده های مواد شیمیایی در جهان است.

 

نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران

شرکت دایا اکسیر فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی به عنوان سیگما آلدریچ ایران، در خصوص استاندارد بودن مواد آزمایشگاهی به شما اطمینان خاطر را خواهد داد، شما همچنین میتوانید جهت استعلام قیمت مواد شیمیایی و پیدا کردن کد مواد شیمیایی سیگما آلدریچ با کارشناسان شرکت دایا اکسیر تماس حاصل بفرمایید. از جمله مهمترین ویژگی های شرکت دایا اکسیراین است که برای تهیه و نگهداری محصولات، زنجیره سرد را در فرآیند واردات و انبار رعایت می کند تا خاصیت و ویژگی مواد آزمایشگاهی تا رسیدن به دست مشتری همچنان حفظ شود.

انواع گرید مواد شیمیایی موجود در نمایندگی سیگما ایران

در دسترس بودن مواد شیمیایی از گرید های مختلف و با درصد خلوص های متفاوت در کمپانی سیگما یکی از مزیت های این برند می باشد که دایا اکسیر نمایندگی ایران سعی نموده با تسهیل نمودن روند واردات انواع گرید های مواد شیمیایی را تامین نماید. ده نمونه این گرید ها به ترتیب زیر می باشد:

  1. گرید تحلیلی Analytical chemistry grade

خلوص استثنائی تقریبا نزدیک به بیشتر از ۹۹ درصد

  1. گرید آزمایشگاهی Laboratory chemistry grade

بسیار خالص نزدیک به بیشتر از ۹۷ درصد

  1. گرید عمومی / آزمایشگاهی Laboratory/ General chemistry grade

درجات متغیری از خلوص بسته به نوع استاندارد

  1. گرید عمومی General chemistry grade

خالص تقریبا نزدیک به بیشتر از ۹۵ درصد

  1. گرید صنعتی Industrial chemistry grade

ناخالص بیشتر از تقریبا ۹۰ درصد

  1. گرید خشک(Dride)

بیشتر واکنش های شیمیایی که در محیط های غیر آبی انجام میشوند به حضور مقادیر بسیار کم آب حساس هستند بنابر این در چنین کاربردهایی فقط باید از حلال ها و واکنشگرهایی با مقدار بسیار کم آب استفاده شود. در واکنش هایی که نسبت به مقدار بسیار کم آب حساس هستند، توصیه میکنیم از مواد شیمیایی با گرید Dride استفاده نمایید.

  1. گرید کروماتوگرافی گرادیانی(Gradient chromatography)

حلال های مناسب برای کروماتوگرافی مایع گرادیانی علاوه بر شفافیت بسیار بالا در محدوده مرئی فرابنفش میبایست مقادیر بسیار کمی از آب، اسید، قلیایی و باقی مانده جامد را پس از تبخیر داشته باشند. مواد در این گرید با استفاده از مواد اولیه بسیار با کیفیت و تجهیزات پیشرفته تقطیرحلال های کروماتوگرافی مایع گرادیانی تولید میگردند. عبور از فیلتر ۰٫۲ میکرون، یک فرایند ضروری در تولید حلال های کروماتوگرافی است که دقیقا قبل از فرایند بسته بندی انجام می گردد، این حلال ها برای تمام انواع تکنیک های کروماتوگرافی مایع مناسب هستند.

  1. گرید کروماتوگرافی ایزوکراتیک (Isocratic chromatography)

حلال های این دسته دارای خلوص گرید گرادیان هستند. حساسیت ها در روش کروماتوگرافی مایع ایزوکراتیک کمتر از نوع گرادیان می باشند. به همین جهت حلال های مخصوص کروماتوگرافی ایزوکراتیک با هزینه های پایین تر، جداسازی با وضوح بالا را نتیجه می دهند.

  1. گرید اسپکتروسکوپی (Spectroscopy)

در مطالعات اسپکتروفتومتری، دستیابی به نتایج قابل اعتماد بسیار وابسته به استفاده از حلال های فوق خالص در مرحله آماده سازی نمونه می باشد. حلال های مناسب این دسته بندی نه تنها باید شفافیت بالا در طیف مرئی و ماوراء بنفش داشته باشند بلکه حضور ناخالصی هایی مانند آب، قلیا و اسید نیز باید در سطح فوق العاده پایینی کنترل شود.

  1. گرید کروماتوگرافی گازی (Gas Chromatography)

حلال های این گرید در مطالعات کروماتوگرافی گازی استفاده می شود. این ویژی نه تنها به دلیل خلوص بالای آنها بلکه به واسطه وجود آب، اسید و قلیا در مقادیر ناچیز و همچنین عدم وجود پیک های اضافی در آنالیزهای کروماتوگرافی گاز می باشد.

ارتباط با دایا اکسیر نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران

شما میتوانید جهت استعلام قیمت و موجودی مواد شیمیایی سیگما با کارشناسان شرکت دایا اکسیر تماس حاصل بفرمایید.

شماره تماس ۲۲۳۲۷۰۴۳-۰۲۱

تلگرام، واتساپ و پیامک ۰۹۰۱۷۷۷۷۰۲۳

کارشناسان ما سریعا پاسخگو میباشند.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 78 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 19 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.