خبرگزاری مستقل رسپار قرص ظرفشویی فینیش: درخشش ظروف در یک لحظه - رسانه رسپار

فینیش راه حلی برای تمیز کردن ظروف خانگی شما!

 

استفاده از قرص ماشین ظرفشویی یکی از راه های مناسب جهت شستشو و تمیز کردن ظروف خانگی به شمار می رود. برندها و انواع مختلفی از قرص های ماشین ظرفشویی در بازار موجود است. یکی از بهترین و با کیفیت ترین برندها قرص ماشین ظرفشویی فینیش است. قرص فینیش در انواع مختلفی تولید و روانه بازار می شود و هرکدام از این انواع قدرت چربی زدایی متفاوتی دارند. قرص فینیش در انواع کوآنتوم، کوآنتوم مکس، کوآنتوم آلتیمیت و کلاسیک روانه بازار میشود. از میان انواع قرص فینیش نوع آلتیمیت بالاترین قدرت چربی زدایی را دارد و برای شستن ظروف در حجم بالا که چربی و آلودگی زیادی دارند، مناسب تر است. برای شستشوی ظروف حساس و کریستالی بهتر است از مدل کلاسیک استفاده شود. مدل کلاسیک قدرت چربی زدایی کمتری دارد اما به دلیل ترکیبات خاص خود بر ظروف حساس و کریستالی خط و خش ایجاد نمی کند و برای شستشوی این ظروف پیشنهاد می گردد. تمامی قرص های فینیش علاوه بر قابلیت چربی زدایی دارای خاصیت جلادهندگی و درخشان کنندگی ظروف نیز می باشند. خریداران قرص فینیش از خرید جلادهنده به طور جداگانه بی نیاز خواهند بود. علاوه بر قابلیت چربی زدایی و جلادهندگی، تمامی قرص های فینیش قابلیت رسوب زدایی از ماشین ظرفشویی را نیز دارند. با حذف رسوبات از ماشین ظرفشویی طول عمر مفید ماشین ظرفشویی بالاتر رفته و پس از هر بار شستشو بوی نامطبوعی از ماشین ظرفشویی ساطع نمی شود.

 

 

راهنمایی جهت استفاده از قرص ماشین ظرفشویی

به منظور به دست آوردن بهترین عملکرد از قرص ماشین ظرفشویی لازم است پس از انتخاب بهترین و باکیفیت ترین قرص ماشین ظرفشویی متناسب با نیاز و نوع ماشین ظرفشویی، استفاده صحیح از قرص نیز مورد نظر قرار گیرد. آموزش استفاده از قرص ماشین ظرفشویی بسیار راحت است و تنها کاربران در استفاده می بایست چند نکته ساده را مد نظر داشته باشند. از شکستن و نصف کردن قرص ظرفشویی می بایست پرهیز شود. اگر حجم ظروف جهت شستشو اندک است بهتر است تا زیاد شدن حجم ظروف منتظر مانده و در ادامه از یک قرص ماشین ظرفشویی برای شستشوی ظروف استفاده شود. در استفاده از قرص نیاز به باز کردن پوشش پلاستیکی قرص نیست. پوشش پلاستیکی قرص ماشین ظرفشویی قابلیت حلالیت بالایی در آب داشته و به سرعت در آب حل می شود، بنابراین نیازی به جدا کردن پوشش پلاستیکی نیست. قرص ماشین ظرفشویی را می بایست داخل محفظه ماشین قرار داده و برنامه زمانی مناسب جهت شستشو انتخاب شود. می بایست توجه شود که حتی اگر ظروف بسیار چرب و آلوده باشند، استفاده بیش از یک قرص سبب شستشو و پاکیزگی بهتر ظروف نمی شود. قرار دادن بیش از یک قرص تنها کف بیشتر در ماشین ظرفشویی ایجاد کرده و در انتهای شستشو ظروف کف آلود و چرب و غیر پاکیزه باقی خواهد ماند. استفاده از یک قرص در محفظه برای شستشوی ظروفی که حجم آنها متناسب با ظرفیت ماشین ظرفشویی است، کافی است.

 

 

سهولت استفاده از ماشین ظرفشویی به جای شستشوی سنتی

یکی از علل پیدایش ماشین ظرفشویی و استفاده از آن، سرعت زندگی ماشینی امروزی است. با توجه به سرعت زندگی ماشین، دیگر افراد نمی توانند زمان زیادی را به شستشوی ظروف تخصیص دهند و ترجیح می دهند تا زمان تخصیصی را به امور دیگر که اولویت بالاتری دارند اختصاص دهند. علاوه بر صرفه جویی در وقت، شستشوی ظروف با استفاده از ماشین ظرفشویی در مصرف آب نیز صرفه جویی می کند. در نظر بگیرید، پیش از استفاده از ماشین ظرفشویی لازم بود تا افراد برای شستن هر ظرفی به طور جداگانه آب زیادی مصرف کنند، اما پس از ابداع ماشین ظرفشویی و استفاده از آن، افراد کافی است ظروف مورد نظر خود جهت شستشو را در ماشین به طور مرتب در مراحل مختلف بچینند و زمانی که حجم ظروف با گنجایش ماشین تناسب پیدا کرده برنامه زمانی مناسب جهت شستشو را انتخاب کنند و از این طریق در مصرف آب صرفه جویی نمایید. یکی دیگر از مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی علاوه بر سهولت استفاده از آن پاکیزگی بهتر و جلادهندگی بااتر ظروف است. دیگر نیازی نیست افراد با اسکاج هایی که محل تجمع انواع قارچ ها و باکتری ها هستند ظروف خود را به صورت دستی تمیز نمایند و کافی است در محیط عاری از قارچ و باکتری ماشین ظرفشویی، شستشو را به انجام رسانند.

منبع

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 107 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 17 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.