خبرگزاری مستقل رسپار تاریخ انتشار قسمت ۲ فیلم To All The Boys I’ve Loved Before مشخص شد - رسانه رسپار

 

نتفلیکس (Netflix) تاریخ انتشار قسمت دوم فیلم To All The Boys I’ve Loved Before که یکی از موفق ترین و محبوب ترین فیلم های نتفلیکس است را اعلام کرد. همچنین اعلام کرد که قسمت سوم این فیلم با نام To All The Boys: Always And Forever Lara Jean نیز در حال ساخت است.

به گزارش PCSpot و به نقل از وبسایت خبری ScreenRant در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم تقدیم به همه پسرانی که عاشقشان بودم (To All The Boys I’ve Loved Before) براساس رمانی با همین نام، اثر جنی هان (Jenny Han)، ساخته شده است. پس از انتشار این فیلم در سال ۲۰۱۸ این فیلم توانست به موفقیت و محبوبیت زیادی در میان بینندگان دست یابد. پس از کسب این موفقیت ها نتفلیکس سریعا شروع به ساخت دو قسمت بعدی این فیلم که براساس ۲ رمان دیگر جنی هان با نام های P.S. I Still Love You و Always And Forever Lara Jean خواهد بود، کرد.

تنها ۴ ماه پس از انتشار فیلم To All The Boys I’ve Loved Before در سال ۲۰۱۸ خبر ساخت قسمت دوم این فیلم منتشر شد. حال نتفلیکس در توییتر و اینستاگرام اعلام کرد که قسمت دوم این فیلم با نام To All the Boys: P.S. I Still Love You در تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۲۰ (مورخ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸) منتشر خواهد شد.

سوفیا آلوارز (Sofia alvarez)، فیلمنامه نویس قسمت اول برای نوشتن قسمت دوم این فیلم نیز بازخواهد گشت، اما سوزان جانسون (Susan Johnson)، کارگردان فیلم اول، برای کارگردانی قسمت دوم این فیلم باز نخواهد گشت بلکه تنها به عنوان تولید کننده در ساخت این فیلم حضور خواهد داشت. در حقیقت کارگردانی این فیلم برعهده مایکل فیموگناری (Michael Fimognari) خواهد بود.

بازیگران اصلی فیلم اول یعنی لانا کاندر (Lana Condor) و نوآ سنتینیو (Noah Centineo) برای ایفای نقش به عنوان شخصیت های لارا ژان (Lara Jean) و پیتر کاوینسکی (Peter Kavinsky) در قسمت دوم این فیلم باز خواهند گشت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 56 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 5 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.