خبرگزاری مستقل رسپار بهترین شرکت‌ها برای واردات لوازم خانگی از چین - رسانه رسپار

واردات از چین

یکی از قسمت‌های مهم تجارت انتخاب نوع کالایی است که قرار است وارد کشور شود. چین یکی از تولیدکنندگان بزرگ در دنیا است که بسیاری از محصولات مصرفی و مورد نیاز سایر کشورها را تولید می‌کند. واردات از چین اگر با دقت و آگاهی لازم انجام شود، می‌تواند سود زیادی برای تجارت شما به ارمغان بیاورد. انواع کالاها با کیفیت‌های گوناگون در این کشور وجود دارد.

یکی از این کالاها لوازم‌خانگی است. تقاضا برای لوازم‌خانگی به‌عنوان وسایل کاربردی همچنان وجود دارد و نمی‌توان اهمیت آن را در خانه نادیده گرفت. شرکت‌های زیادی در این کشور وجود دارند که لوازم‎خانگی تولید می‌کنند. ما در این مطلب سعی کرده‌ایم یک راهنمای کامل برای خرید لوازم‌خانگی از چین در اختیار شما قرار داده و بهترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم‌خانگی را معرفی کنیم.

آیا واردات از چین سودآور است؟

شاید بسیاری از افراد در پاسخ به این پرسش که واردات از چین سودآور است؟ پاسخ مثبتی بدهند، اما باید بدانید که این تجارت هم می‌تواند با ضرر و زیان زیادی همراه باشد. ممکن است از بیان این جمله تعجب کرده باشید. در واقع حقیقت این است که واردات کالا از کشور چین اگر با رعایت قوانین و مقررات انجام نشود، می‌تواند سرمایه شما را از بین ببرد.

برای واردات از چین با وانیکس کلیک کنید.

برای فهم بیشتر این مطلب مثالی را برای شما بیان خواهیم کرد. همه افرادی که پاهای سالمی دارند می‌توانند بدوند. با این حال، تنها افرادی می‌توانند برنده مسابقات دو باشند که سرعت، دقت و مهارت‌های دویدن را بلد باشند. برای تجارت نیز لازم است تا مهارت‌هایی در این رابطه وجود داشته تا سود بیشتری نصیب واردکنندگان شود.

کالاهای چینی قیمت ارزانی دارند؛ زیرا در این کشور نیروی کار ارزان و فراوانی وجود دارد. همچنین دسترسی به مواد اولیه، سیستم حمل‌ونقل پیشرفته، دستگاه‌هایی با فناوری به‌روز و بسیاری دیگر از عوامل باعث کاهش قیمت کالاهای تولیدی در چین شده است. شما با خرید از چین می‌توانید کالاهای سفارشی با هزینه کمتر را داشته باشید که علت آن هم سفارشی‌سازی بسیاری از کارخانه‌های تولیدی این کشور با هزینه کم است.

امکان سفارش در حجم بالا، کیفیت مطلوب و تنوع بالا، از دیگر عواملی است که سود واردات از چین را افزایش می‌دهد. شرکت‌های بازرگانی در کسب سود تجارت بین‌المللی نقش مهمی را ایفا می‌کنند. آنها اطلاعات زیادی در این زمینه داشته و مسیر درست را به تاجران نشان می‌دهند.

چگونگی انتخاب کالا برای واردات از چین

شما به‌عنوان یک واردکننده باید بدانید که کدام کالا برای شما مناسب‌تر خواهد بود. مناسب بودن یک کالا برای تجارت به عوامل متعددی بستگی دارد. یکی از این فاکتورها، تقاضای بازار برای آن کالاست. یعنی هر کالایی که تقاضای بیشتری داشته باشد، می‌تواند به‌عنوان یک کالای سودآور شناخته شود. البته این همه ماجرا نیست. بلکه عوامل دیگری نیز بر سودآوری کالاها نقش دارند.

یکی از این عوامل محدودیت‌های قانونی است که برای برخی از کالاها وجود دارد. این بدان معناست که واردات و صادرات تعدادی از کالاها ممنوع است. ممنوعیت تجارت این کالاها به دلایل زیادی اتفاق می‌افتد. مثلاً ممکن است برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی واردات یک سری از کالاها ممنوع شود؛ بنابراین نباید برای واردات آنها اقدام کنید. زیرا تنها باعث هدررفت سرمایه می‌شود.

شما می‌توانید با تحقیق و بررسی و با استفاده از تجربیات افراد کالاهایی را برای واردات از چین انتخاب کنید. شرکت بازرگانی وانیکس یک منبع معتبر برای گرفتن راهنمایی است. این شرکت با بیش از ۱۰ سال تجربه در این زمینه به شما کمک می‌کند تا اجناس کاربردی و سودآور برای واردات را شناسایی و با طی‌کردن مسیر درست آن را وارد کشور کنید.

چرا از چین لوازم آشپزخانه بخریم؟

چین یکی از بزرگ‌ترین کشورهای تولیدی در زمینه لوازم آشپزخانه است. شما می‌توانید لوازم آشپزخانه متنوع با قیمت مناسب را در چین پیدا کنید. با توجه به وجود تعداد زیاد کارخانه تولیدی لوازم آشپزخانه، آنها سعی می‌کنند تا با ارائه طرح‌های زیبا و باکیفیت‌تر مشتریان بیشتری را جذب کنند. برای تولید لوازم آشپزخانه در کشور چین، از فناوری‌های به‌روزی استفاده می‌شود و علاوه بر کاهش هزینه‌های تولید، باعث تولید در حجم بیشتر نیز شده است.

محصولات آشپزخانه که در کشور چین تولید می‌شوند دارای بسته‌بندی‌های منحصربه‌فردی هستند که باعث شده واردات و حمل کالاها راحت‌تر باشد. همچنین نصب این وسایل بسیار راحت بوده و کاربران می‌توانند با خواندن دفترچه راهنما آنها را به هم متصل کنند. دولت چین یکی از بزرگ‌ترین حامیان تولیدکنندگان این کشور است که موجبات عرضه بیشتر و باکیفیت‌تر را فراهم کرده است.

واردات ۵ نوع لوازم آشپزخانه سودآور از چین

لوازم آشپزخانه نقش مهمی در زندگی روزمره ایفا می‌کنند. استفاده از لوازم آشپزخانه باکیفیت، تضمین‌کننده یک تجربه عالی از کار در این محیط است. واردات این محصولات از کشور چین می‌تواند سود خوبی به همراه داشته باشد؛ زیرا متقاضیان این لوازم همواره وجود دارند. انواع لوازم آشپزخانه برای کارهای مختلفی چون پخت‌وپز، شستن ظروف، نظافت، نگهداری محصولات و بسیاری دیگر از فعالیت‌ها وجود دارد.

چین یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان این‌گونه وسایل است و طی سال‌ها فعالیت توانسته قدرت خود را به بازار جهان اثبات کند. کارخانه‌های زیادی در این کشور وجود دارد که انواع لوازم‌خانگی لوکس و مدرن را تولید می‌کنند. علاوه بر تولید مستقیم لوازم‌خانگی، برخی از کارخانه‌های چینی، قطعات این لوازم را ساخته و به دیگر کشورها صادر می‌کنند.

در ادامه ما چندین کالای مورد نیاز برای آشپزخانه که واردات آنها از کشور چین سود خوبی را به همراه دارد، معرفی خواهیم کرد. توجه به این نکته اهمیت زیادی دارد که همواره برای انتخاب بهترین محصول بهتر است از شرکت وانیکس کمک بگیرید.

  1. مایکروویو

یکی از وسایل کاربردی در آشپزخانه، مایکروویوها هستند. نحوه کار مایکروویوها به این صورت است که هنگام پختن غذا امواج الکترومغناطیسی ساطع و گرمای حاصل از آن باعث پختن غذا می‌شود. صرفه‌جویی در زمان و برق (در مقایسه با اجاق‌ها و اجاق‌های معمولی) از مهم‌ترین مزایای استفاده از مایکروفر است.

این دستگاه کاربردی آشپزخانه را گرم نکرده و به شما امکان می‌دهد تا میزان مصرف برق آن را کنترل کنید. کارهایی مانند گرم‌کردن مجدد غذا، یخ‌زدایی مواد غذایی منجمد، تهیه پاپ‌کورن و گرم‌کردن غذای بسته‌بندی شده از جمله کارهایی است که می‌توان با این دستگاه انجام داد.

  1. هود

هود یک فن است که مستقیماً بالای ظرف، اجاق‌گاز یا فر شما نصب می‌شود. هودها برای از بین بردن بوها، دود، گازها، بخار، گرما و سایر آلاینده‌هایی که می‌توانند هنگام پختن غذا ایجاد شوند، طراحی شده‌اند. اکثر هودها هوا را در خارج از خانه آزاد می‌کنند.

برخی از هودها دارای سیستم فیلتراسیونی هستند که هوا را تصفیه و به آشپزخانه برمی‌گردانند. انواع مختلفی هود در کشور چین تولید می‌شود. هودهای زیر کابینتی، شومینه‌ای، هودهای جزیره‌ای، هودهای مورب و هود بدون کانال از انواع آن هستند.

  1. اجاق‌گاز

اجاق‌گاز یکی دیگر از محصولاتی است که برای واردات از چین مناسب است. یک اجاق‌گاز می‌تواند با گاز یا برق کار کند. اجاق‌گاز با گاز طبیعی یا گاز پروپان کار کرده و در لحظه روشن شدن گرما تولید می‌کند. کنترل شعله در اجاق‌گاز راحت‌تر است، زیرا شعله‌ها به‌راحتی دیده می‌شوند. اجاق‌گازها دارای انواع مختلفی هستند.

از نظر داشتن تعداد شعله در چهار نوع ۱ شعله، ۲ شعله، ۳ شعله، ۴ شعله و ۵ شعله موجود هستند. همچنین آنها از جنس‌های مختلفی چون شیشه و استیل ضد زنگ ساخته شده‌اند. شرکت وانیکس با خدماتی که ارائه می‌دهد، امکان واردات آسان لوازم‌خانگی را فراهم کرده است.

  1. یخچال

سرد و تازه نگه‌داشتن غذاها دلیل اصلی داشتن یخچال است. وظیفه اصلی یخچال کند کردن فعالیت باکتری‌ها در مواد غذایی است. آنها در طیف وسیعی از اشکال، اندازه‌ها و طرح‌ها هستند. هر مدلی نقاط قوت و ضعف خاص خودش را دارد. برخی از انواع یخچال معمولاً قیمت کمتری دارند، اما بسیاری از ویژگی‌ها را ارائه نمی‌دهند.

یخچال یا یخچال فریزر تک درب، یخچال فریزر مدل فریزر پایین، یخچال فریزر مدل فریزر بالا، یخچال فریزر دوقلو و یخچال فریزر سایدبای‌ساید از انواع یخچال‌های موجود در بازار هستند. واردات یخچال از چین با توجه به تقاضای زیاد آن در بازار سودآور است. اما باید بدانید که یخچال‌ها قیمت بالایی دارند و برای واردات آنها به سرمایه بیشتری نیاز دارید.

  1. قهوه‌ساز

قهوه همواره مورد علاقه بسیاری از افراد است. واردات دستگاه قهوه‌ساز از چین می‌تواند به‌عنوان یک کالای سودآور قلمداد شود. کافی‌شاپ‌های زیادی وجود دارند که از قهوه‎سازها استفاده می‌کنند. همچنین امروزه در بسیاری از خانه‌ها شما یک دستگاه قهوه‌ساز را خواهید دید.

دستگاه‌های قهوه‌ساز برقی در انواع مختلفی از جمله قهوه‎ساز قطره‌ای موجود هستند. دستگاه‌های اسپرسوساز، پرکولاتور، قهوه‎ساز سایفون، قهوه‎ساز کپسولی تک سرو و قهوه‌ساز Grind and Brew از انواع این دستگاه‌ها هستند. به هنگام خرید قهوه‌ساز باید به نکات زیادی توجه کنید.

یکی از این نکات نوع قهوه‌ای است که قرار است با این دستگاه درست شود. البته لازم به ذکر است که امروزه دستگاه‌های قهوه‌سازی وجود دارد که می‌توانند انواع قهوه‌ها را درست کنند. شما می‌توانید انواع قهوه‌سازها را از طریق شرکت بازرگانی وانیکس با کمترین هزینه وارد کشور کنید.

تأمین‌کنندگان لوازم آشپزخانه چینی را از کجا پیدا کنیم؟

یکی از دغدغه‌هایی که در واردات از چین وجود دارد، یافتن تأمین‌کننده است. همان‌طور که قبلاً نیز بیان شد، تأمین‌کنندگان زیادی در این کشور وجود دارند. همچنین با توجه به اینکه بازار لوازم‌خانگی این کشور یک بازار پیشرفته است، همواره تولیدکنندگان آن سعی می‌کنند تا از رقبای خود پیشی بگیرند.

برای یافتن این تأمین‌کنندگان لازم است تا اطلاعاتی درمورد انواع برندها و تأمین‌کننده‌های آن داشته باشید؛ زیرا اکثر برندهای لوازم‌خانگی که در این کشور تولید می‌شوند دارای تعداد زیادی شعبه فروش هستند. برای یافتن تأمین‌کنندگان معتبر چندین راه وجود دارد که در ادامه به بررسی هر یک از آنها خواهیم پرداخت.

گوگل

گوگل اولین راهی است که بسیاری از افراد برای یافتن کالاها و اطلاعات مورد نیاز از آن استفاده می‌کنند. سایت‌های زیادی در این موتور جستجو هستند که انواع کالاها را عرضه می‌کنند. بسیاری از فروشندگان چینی هم در گوگل دارای صفحات فروش محصول هستند.

مزیت مهمی که در خرید از طریق گوگل وجود دارد این است که در هر لحظه و بدون صرف هزینه‌هایی مانند حمل‌ونقل خرید خود را ثبت کرد. اما خریدهای اینترنتی می‌توانند به همان اندازه که راحت و بدون هزینه باشند، دارای خطراتی نیز هستند. برخی از سایت‌های فعال در گوگل ممکن است از اعتبار کافی برخوردار نبوده و محصولات را به دست مشتریان نرسانند، یا حتی در مواردی ممکن است کالاهایی دارای نقص را ارسال کنند.

با توجه به اینکه لوازم‌خانگی از حساسیت بالایی برخوردارند بسیار مهم است که از فروشندگان معتبر خریداری شوند. مشکل دیگری که در این نوع خریدها وجود دارد، عدم ارتباط صحیح با فروشندگان کالاست. برخی از تأمین‌کنندگان لوازم‌خانگی در چین، به زبان انگلیسی تسلط زیادی ندارند. همین موضوع نیز باعث شده تا ارتباط با آنها به‌درستی صورت نگیرد.

نمایشگاه کانتون

نمایشگاه واردات و صادرات کانتون دو بار در سال (معمولاً در اواخر ماه می و اوایل نوامبر) در گوانگژو چین برگزار می‌شود. این نمایشگاه از سال ۱۹۵۷ شروع به کار کرده است. نمایشگاه کانتون با هیچ نمایشگاه تجاری که در سایر کشورها برگزار می‌شود، قابل مقایسه نیست. این نمایشگاه به‌قدری بزرگ است که به ۳ بخش تقسیم می‌شود. فاز ۱ برای لوازم الکترونیکی، فاز ۲ برای هدایا، کالاهای مصرفی و دکور خانه و فاز ۳ برای کفش، پوشاک، منسوجات و لوازم اداری است.

تقریباً تمام تأمین‌کنندگان و صاحبان کارخانه در چین با نمونه‌هایی از محصولات خود در نمایشگاه کانتون شرکت می‌کنند. این به شما امکان می‌دهد که قبل از تصمیم به خرید، محصولات آنها را ببینید و لمس و بررسی کنید. اکثر تأمین‌کنندگان چینی دارای شرایط آسان برای تجارت بین‌المللی با سایر کشورها هستند. همچنین بسیاری از فروشندگان حاضر در این نمایشگاه به انگلیسی صحبت می‌کنند.

البته لازم به ذکر است که برای سفر به این کشور باید هزینه‌هایی صرف کنید و این ممکن است برای بسیاری از واردکنندگان نفع اقتصادی نداشته باشد. علاوه بر این بسیاری از افراد تخصصی در تشخیص کالاهای مناسب و باکیفیت ندارند و همین باعث می‌شود تا انتخاب مناسبی نداشته باشند.

شرکت بازرگانی

شرکت‌های بازرگانی یکی از بهترین گزینه‌ها برای یافتن تأمین‌کننده در چین هستند. این شرکت‌ها باعث تسهیل واردات از چین می‌شوند. همان‌طور که در رو روش قبل بیان کردیم، یافتن تأمین‌کننده ممکن است مسائل و مشکلاتی را به همراه داشته باشد. اما یافتن تأمین‌کننده از طریق شرکت بازرگانی مشکلات بیان شده را ندارد. این شرکت‌ها امکانات زیادی را در اختیار شما قرار داده که علاوه بر کاهش هزینه‌ها، ریسک تجارت را کاهش می‌دهند.

شرکت بازرگانی به شما کمک می‌کند تا بهترین تأمین‌کننده را پیدا کنید. نمایندگان این شرکت از تولیدکنندگان برتر چین بازدید می‌کنند، ظرفیت‌های تولید آنها را بررسی کرده و نمونه‌هایی را سفارش می‌دهند. آنها کالاها را از نظر استاندارد، قیمت، الزامات و بسیاری از موارد دیگر تحت نظر می‌گیرند و از این طریق کالای مناسب را انتخاب می‌کنند. این نمایندگان درمورد مکان فروش بهترین لوازم‌خانگی اطلاعات داشته و ارتباطات خوبی با اکثر تولیدکنندگان چینی دارند.

نمایندگان، متخصصان آموزش‌دیده و با تجربه‌ای هستند که مطمئن می‌شوند محصولات در بهترین زمان ممکن، با بهترین قیمت و با کیفیت مناسب به دست مشتریان می‌رسد. آنها از قوانین و مقررات موجود، مجوزها و گواهی‌های مورد نیاز محصولات و رویه‌های انطباق آگاهی لازم را دارند. شرکت بازرگانی وانیکس یکی از این شرکت‌های مطرح در ایران است که سابقه درخشانی در امر واردات دارد. این شرکت همچنین بهترین امکانات را برای حمل کالا از چین ارائه کرده که باعث می‌شود محموله‌ها در کمترین زمان و ریسک وارد کشور شوند.

ته لنجی؛ مزیت مهم واردات از طریق شرکت بازرگانی

واردات همواره با ریسک و هزینه‌هایی همراه است. واردکنندگان به دنبال راه‌هایی برای کاهش ریسک و هزینه هستند. به همین دلیل نیز بسیاری از آنها، شرکت‌های بازرگانی را به‌عنوان واسطه تجارت خود انتخاب می‌کنند. این شرکت‌ها مزایای زیادی دارند که از جمله آن‌ها واردات با ته لنجی است. در این روش کالاها از طریق لنج به سمت ایران ارسال شده و در بنادر دیلم، گناوه، بوشهر و اهواز تحویل داده می‌شوند.

برای واردات ته لنجی با وانیکس کلیک کنید.

ته لنجی

 ویژگی مهمی که در واردات ته لنجی وجود دارد این است که نیاز به پرداخت هزینه و طی‌کردن پروسه ترخیص از گمرک نیست. در واقع کالاهایی که از طریق گمرک وارد کشور می‌شوند باید برای ترخیص آنها هزینه‌هایی به‌عنوان تعرفه واردات پرداخت شود. این هزینه‌ها بسته به ارزش کالاها متفاوت خواهد بود.

علاوه بر این زمان ترخیص کالاها ممکن است طولانی شده و واردکنندگان نتوانند در زمان مورد نظر به کالاهای خود دست پیدا کنند. به همین دلیل بسیاری از آنها ترجیح می‌دهند که کالاهای خود را از طریق ته لنجی به کشور وارد کنند. شرکت بازرگانی وانیکس این امکان را برای واردکنندگان به وجود آورده تا از طریق ته لنجی بتوانند به کالاهای خود دسترسی یابند.

هزینه و زمان ته لنجی چقدر است؟

برای تعیین هزینه و زمان نمی‌توان عدد ثابتی را مشخص کرد که علت آن تفاوت در شرایط است. در رابطه با زمانی که لنج‌ها برای رسیدن به مقصد طی می‌کنند عوامل زیادی دخیل هستند. یکی از این عوامل نوع لنجی است که محموله‌ها توسط آن ارسال می‌شود. لنج‌های جدیدتر از امکانات بهتری برخوردار بوده و مسیر را طی مدت‌زمان کوتاه‌تری طی می‌کنند.

این در حالی است که امکان دارد برخی از لنج‌های قدیمی زمان بیشتری را صرف کنند. شلوغی بندر، وضعیت آب‌وهوایی، شرایط دریا و حجم و وزن بار از دیگر عوامل تعیین‌کننده زمان ارسال کالاها از طریق ته لنجی است. هزینه حمل کالاها از این روش نیز به عواملی چون نوع کالا، ارزش واقعی کالا، بیمه بودن یا نبودن کالا و سایز و وزن محموله‌ها بستگی دارد.

۶ تأمین‌کننده عمده لوازم آشپزخانه در چین

بازار لوازم آشپزخانه چین به لوازم اصلی چون اجاق‌گاز، فر، یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی و ماشین ظرف‌شویی تقسیم می‌شود. همچنین لوازم کوچک آشپزخانه هم در این کشور تولیدشده که شامل وسایل جاروبرقی، اتو، کباب‌پز و برشته‌کن و توستر، می‌شود. چین دارای بازارهای تولید لوازم آشپزخانه با بیشترین سرعت پیشرفت در جهان است.

گسترش شهرنشینی، افزایش صادرات، افزایش تقاضای داخلی و خارجی و درآمدهای بالا باعث شده تا سودآوری این بازار رشد قابل توجهی داشته باشد. کارخانه‌های تولیدی لوازم آشپزخانه در چین بیش از ۲۰ سال است که به‌عنوان اصلی‌ترین مکان برای تولید این وسایل شناخته می‌شود.

خروجی‌های لوازم آشپزخانه در چین امروز رتبه اول را در جهان دارد و آن را به یکی از سودمندترین و رقابتی‌ترین صنایع چینی در جهان تبدیل می‌کند. در ادامه ما ۶ کارخانه تولیدی لوازم آشپزخانه که برای واردات از چین مناسب هستند را معرفی خواهیم کرد.

MIDEA

Midea، یک شرکت Fortune 500 در سال ۱۹۶۸ در گوانگدونگ چین تأسیس شد. Midea امروزه بیش از ۲۰۰ شرکت تابعه، ۱۲ واحد تجاری و بیش از ۶۰ شعبه جهانی دارد. گروه Midea یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم مصرفی و عمده در جهان با دسته‌بندی‌های مختلف محصول است.

این شرکت یکی از بزرگ‌ترین ظرفیت‌های تولید در جهان را نیز دارد. Midea تحت چندین مارک مطرح چون Midea، Toshiba، Eureka، Comfee، Beverly، Little Swan، COLMO، Vadelo، و Beverly  محصولات ممتاز خود را به بازارهای انبوه جهانی عرضه می‌کند. محصولات کلیدی این شرکت شامل موارد زیر است:

  • وسایل آشپزخانه
  • لوازم‌خانگی کوچک
  • لوازم خشک‌شویی
  • وسایل نظافتی

FOTILE

گروه Fotile در سال ۱۹۹۶ تأسیس شد. تمرکز این شرکت بر تحقیق و توسعه و تولید لوازم آشپزخانه پیشرفته است. برند Folite دارای ۱۸۰۰ مرکز خدمات و ۵۹۰۰ مهندس خدمات حرفه‌ای در ۳۰ کشور از جمله اروپا، آمریکای شمالی، آفریقا و آسیا است. این شرکت همچنین دارای یک خط تلفن برای ارائه خدمات به مشتریان خارجی است. محصولات کلیدی که این شرکت تولید کرده و برای واردات از چین مناسب هستند شامل موارد زیر است:

  • هود
  • هاب‌های داخلی
  • فرهای برقی توکار
  • فرهای بخار داخلی
  • اجاق‌های مایکروویو داخلی
  • ماشین ظرف‌شویی داخل سینک
  • آبگرمکن
  • دستگاه‌های تصفیه آب

ROBAM

شرکت Robam Electric، یک شرکت مستقر در هانگژو، متخصص در تحقیق و توسعه، تولید و توزیع لوازم آشپزخانه باکیفیت برتر است. شرکت Hangzhou Robam Electric محصولات خود را با نام تجاری Robam به بازارهای داخلی و جهانی عرضه می‌کند. تأسیس این شرکت در سال ۱۹۷۹ بوده است.

لوازم آشپزخانه Robam بر پیشرفت‌های تکنولوژیکی قوی، الگوهای متنوع، خطوط تولید و صنعت بزرگ و نوآوری محصول برای رشد سریع سهم بازار خود در تلاش هستند. محصولات کلیدی این شرکت به شرح زیر است:

  • هود
  • اجاق‌گاز
  • اجاق القایی
  • فر
  • فر بخار
  • مایکروفر
  • اجاق‌های فشار الکتریکی
  • کتری برقی

VATTI

Vatic Corporation Limited در سال ۱۹۹۲ تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در Zhongshan، گوانگدونگ، چین است. این شرکت در زمینه تحقیق و توسعه، تولید و توزیع لوازم آشپزخانه و حمام فعالیت دارد. در بیش از ۲۰ سال، Vatti از یک شرکت محلی به یک شرکت مشهور جهانی تبدیل شده است زیرا بر نوآوری مداوم محصول به‌عنوان استراتژی اصلی شرکت تمرکز کرده است.

Vatti پیش‌گام در صنعت لوازم آشپزخانه هوشمند است که بر تولید محصولات باکیفیت و سطح بالا تمرکز دارد. گروه Vatti فعالیت‌های خود را به بیش از ۱۲۵ کشور و منطقه در سراسر جهان گسترش داده است. این شرکت امروز ۳۴۱ شریک جهانی دارد. محصولات تولیدی این کارخانه شامل موارد زیر هستند:

  • هود
  • فر
  • ماشین ظرف‌شویی
  • بخارپز
  • آبگرمکن
  • دستگاه‌های تصفیه آب

HAIER

Haier در سال ۱۹۸۴ در چینگ‌دائو، استان شاندونگ در اصل به‌عنوان شرکت یخچال Qingdao تأسیس شد. این شرکت چهارمین تولیدکننده بزرگ کالاهایی چون یخچال، فریزر، اجاق‌های آشپزخانه، اجاق‌های مایکروویو، اجاق‌های القایی و غیره در جهان و دارای ۲۹ کارخانه تولیدی و شبکه‌های خرده‌فروشی در بیش از ۱۶۰ کشور جهان است. برندهای Haier Global شامل Haier، GE Appliances، Casarte، Leader. Aqua، Fisher & Paykel، و Candy می‌شوند. محصولات کلیدی این شرکت برای واردات از چین به شرح زیر است.

  • یخچال و فریزر
  • محدوده‌ها
  • فرهای دیواری
  • مایکروویو
  • ماشین ظرف‌شویی

DE&E

DE&E در سال ۱۹۹۲ تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در جاده Hongxing، Hangzhou، Zhejiang، چین قرار دارد. این شرکت بیش از ۲۶۰ پتنت دارد. مرکز تحقیق و توسعه آن که یکی از بهترین‌ها در این صنعت بوده و مشغول سرمایه‌گذاری در توسعه محصولات است. DE&E یک کارخانه هوشمند دارد که کل فرایند تولید از طراحی محصول، تهیه، ساخت، تدارکات انبار و خدمات پس از فروش را کنترل می‌کند. DE&E در حال حاضر ۸۰ نماینده و بیش از ۶۰۰۰ مغازه در سراسر چین دارد. محصولات کلیدی این شرکت شامل موارد زیر است:

  • هود
  • هاب
  • فر بخارپز و گریل
  • اجاق برقی
  • فر بخار
  • مایکروفر
  • ماشین ظرف‌شویی

نکاتی مهم برای واردات

واردات یکی از راه‌های تأمین کالاهای مورد نیاز در کشور است. برای واردات از دیگر کشورها لازم است تا دانش و آگاهی در این رابطه وجود داشته باشد. نکات زیر به واردکنندگان کمک می‌کند تا بتوانند با کمترین ریسک کالاها را وارد کشور کنند. البته ذکر این نکته دارای اهمیت است که شرکت‌های بازرگانی همچون وانیکس گزینه خوبی برای یک واردات مطمئن هستند.

برای واردات با وانیکس کلیک کنید.

واردات

  • رعایت مقررات؛ کالاها باید مطابق با قوانین و مقررات کشور مبدأ و مقصد تولید شده باشند. بسیاری از کالاها دارای استانداردهایی هستند که به هنگام خرید باید به آنها توجه شود.
  • هزینه؛ برای کاهش هزینه‌های واردات بهتر است که به‌صورت عمده خرید کنید، علاوه بر این کالاهای عمده مشمول بیمه نیز می‌شوند.
  • حداقل سفارش؛ کارخانه‌های تولیدی برای پوشش هزینه‌ها و مقرون‌به‌صرفه بودن آنها، حداقل سفارشی را تعیین می‌کنند. با خرید بیشتر می‌توانید قیمت کمتری برای هر واحد کالا پرداخت کنید.
  • سیستم مدیریت کیفیت (QMS)؛ سیستمی برای ردیابی کیفیت یک محصول از طریق فرایند تولید است. کیفیت محصول باید به طور مداوم در خط مونتاژ انجام شود.
  • زمان؛ فرایند تولید، اسناد در بندر مبدأ، حمل‌ونقل واقعی، اسناد در بندر ورودی و تحویل به انبار مواردی است که زمانی را صرف می‌کند که باید به هنگام واردات در نظر داشته باشید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 356 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 11 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها