خبرگزاری مستقل رسپار آنچه باید درباره چاپ کیسه پارچه ای اختصاصی بدانید - رسانه رسپار

چاپ کیسه پارچه ای اختصاصی یکی از انواع راه های برندینگ و بازاریابی است که چند سالی هست که در فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. از سال ها پیش فروشگاه های مطرح شروع به ارائه محصولات خود در داخل این کیسه های پارچه ای به مشتریانشان کرده اند.

پیشنهاد می کنیم از صفحه چاپ کیسه پارچه ای دیدن فرمایید

بسته بندی و ارائه محصولات با کیسه های پارچه ای و چاپ لووی برند شما بر روی این کیسه ها، یکی از موثرترین روش های تبلیغاتی است که روشی بسیار ماندگار نیز به حساب می آید. این روش تبلیغاتی می تواند باعث شود تا بتوانید به عنوان یک کسب و کار به اهداف خود برسید. یکی از بخش های مهم برای بازاریابی و فروش محصولات بسته بندی است. برای همین است که می توانید با توجه کردن به نوع بسته بندی و ارائه محصولات نظر مشتریان را به محصول خود جلب کرده و فروش کسب و کار خود را به طور چشمگیری افزایش بدهید. در ادامه به مزایای متعددی که چاپ کیسه پارچه ای اختصاصی دارد می پردازیم.

یکی از انواع هدایای تبلیغاتی بوده که می تواند برای بسته بندی محصولات فروشگاه مورد استفاده قرار بگیرد. از سال ها پیش شرکت ها و فروشگاه ها دست به کار شدند و محصولات خود را داخل کیسه های پارچه ای به خریداران دارند. این کیسه ها معمولا به صورت اختصاصی با طرح و لوگوی دلخواه ان کسب و کار چاپ می شوند. البته این نوع تبلیغات می تواند بر روی کیسه های پلاستیکی یا کاغذی نیز انجام شود.

معمولا کیسه های پارچه ای از جنس پارچه اسپان ساخته می شوند که از پلی پروپیلن ساخته شده است. این پارچه به دلیل مقاومتش در برابر رطوبت و پارگی محبوبیت زیادی پیدا کرده است. کیسه های پارچه ای ای که از جنس اسپان ساخته می شوند به دلیل با دوام و ضد آب بودن برای حمل اقلامی مثل مواد غذایی مناسب هستند.

استفاده از کیسه پارچه نسبت به دیگر بسته بندی ها مزایای بسیار زیادی دارد. برای استفاده از یک محصول همیشه باید اول اطلاعات کافی درباره آن محصول را کسب کنیم و سپس دست به انتخاب بزنیم. برای همین ما در ادامه برای شما لیستی از مزایای کیسه های پارچه ای آماده کرده ایم.

  • افزایش آگاهی افراد از برند

وقتی یک کیسه پارچه ای با طرح و لوگوی برندی چاپ می شود و به دست مصرف کنندگان می رسد، افراد بیشتری ان کسب و کار را خواهند شناخت و همین موضوع باعث می شود تا کسب و کار شناخته تر شود.

  • افزایش فروش

چاپ کیسه پارچه ای نه تنها به شناخته شدن برند شما کمک می کند بلکه باعث می شود تا وقتی کسی نیازی به محصولی که شما تولید می کنید داشتم به سراغ شما بیاید و از شما خرید کند. این نوع کیسه پارچه ای در میان مخاطبان هدف به عنوان یک یادآور تبلیغاتی عمل خواهد کرد که مشتریان را به استفاده از خدمات شما یا خریدن محصولتان ترغیب می کند.

  • ایجاد روابط قوی با مصرف کنندگان

چاپ کیسه پارچه ای اختصاصی روشی است که می توانید مشتریان خود را به یاد خود بیاندازید. به این صورت که وقتی طرحی جذاب و ماندگار روی کیسه ها م زنید و به مشتریان عرضه می کنید، احساس ارزشمندی به آنها القا کرده و باعث ایجاد احساس وفاداری در آنان می شوید.

انواع چاپ کیسه برای بسته بندی

کیسه های تبلیغاتی انواع مختلفی دارند. این انواع از نظر جنس، نوع بسته بندی و حجم متفاوت هستند. در ادامه به تفاوت آنها از نظر جنس می پردازیم.

چاپ کیسه پارچه ای:

این نوع از بسته بندی قیمت مناسبی دارد و می توان از آن برای دفعات زیاد و زمانی طولانی استفاده کرد. همچنین کیسه های پارچه ای سازگار با محیط زیست هستند. از این نوع بسته بندی بیشتر در لباس فروشی ها استفاده می شود. البته می توان در مشاغل دیگر نیز از آن استفاده کرد.

چاپ کیسه پلاستیکی:

این کیسه ها با نام نایلون نیز شناخته می شوند. این نوع کیسه بسته بندی از جنس پلاستیک ساخته شده و برای همین منعطف هستند. علاوه بر این به دلیل سبکی و ضد آب بودن، محبوبیت زیادی دارند. استفاده از این کیسه ها به دلیل آسیبی که به محیط زیست وارد می کنند، کمتر شده است.

چاپ کیسه کاغذی:

پاکت های کاغذی در فروشگاه هایی مثل فروشگاه های مواد غذایی، شیرینی، لوازم التحریر و … استفاده می شوند. این نوع بسته بندی جایگزین بسیار خوبی برای کیسه های پلاستیکی می باشد.

طراحی کیسه های پارچه ای

یکی دیگر از مزایایی که کیسه پارچه ای دارد این است که می توان به صورت تک رنگ و دو رنگ با آسانی بر روی آن چاپ انجام داد. در ادامه به برخی نکات مهم اشاره می کنیم که در طراحی چاپ کیسه پارچه ای اختصاصی به کار می آید.

انتخاب طرح مناسب

طرحی که بر روی کیسه پارچه ای به طور اختصاصی چاپ می شود باید به صورتی انتخاب شود که با اهداف تبلیغاتی برند هماهنگی داشته باشد. طرح باید جذاب باشد و در خاطر مشتریان بماند. می توان یک شرکت تولید کننده لوازم جانبی موبایل را مثال زد که با چاپ کیسه پارچه ای اختصاصی با لوگوی خود، توجه مصرف کنندگان را به محصول و فروشگاه خود جلب می کند.

استفاده از رنگ های مناسب

رنگ ها اثربخشی زیادی بر روی مخاطبین دارند. برای همین است که باید از رنگ هایی انتخاب کنید که علاوه بر تناسب با برند و لوگو، چشم نواز نیز هستند. مثلا یک شرکت تولید لباس مجلسی می تواند با چاپ کیسه پارچه ای با رنگ های شیک باعث شود که مخاطبین توجهشان به محصولات خود جلب شود. استفاده از رنگ های روشن در پ زمینه ی تیره می تواند بسیاری از مخاطبان را به سمت کیسه های شما جذب کند.

تناسب طرح با کاربرد کیسه

باید طرح با فروشگاه و برند تناسب داشته باشد. برای مثال یک شرکت تولید پوشاک نمی تواند از طرح های نامربوط استفاده کند و باید از طرح های مربوط به پوشاک در طراحی خود استفاده کند.

تهیه شده توسط شرکت چاپ جاوید

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 62 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 24 فوریه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.