خبرگزاری مستقل رسپار آزاده نامداری مجری تلویزیون درگذشت + جزئیات و علت مرگ - رسانه رسپار

آزاده نامداری درگذشت

پیکر بی‌جان آزاده نامداری مجری سابق تلویزیون در شرایطی در خانه‌اش واقع در منطقه گلستان شهرک غرب کشف شد که بر اساس ارزیابی‌های اولیه پلیس، دست کم دو روز از فوت او می‌گذشته است و بررسی‌های قضایی و پزشکی حکایت از خودکشی نامبرده بر اثر سومصرف داروهای ضدافسردگی دارد.

به گزارش «رسپار»؛ پیکر بی جان آزادی نامداری مجری سابق تلویزیون در آپارتمان محل سکونتش در شهرک غرب توسط والدینش پیدا شد و در نهایت با حضورهای نیروهای پلیس و اورژانس وضعیت او مورد بررسی قرار گرفت و فوت او تایید شد.

مرکز اطلاع‌رسانی پلییس در این ارتباط اعلام کرد: «در ساعت ۱۹:۵۰ عصر امروز (شنبه، ۷ فروردین) در پی تماس تلفنی پدر مرحومه آزاده نامداری مجری سابق تلویزیون با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی‌ بر فوت نامبرده در آپارتمانش در یکی از برج‌های شهرک غرب تهران، بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی صحنه به محل اعزام شدند. بررسی‌های اولیه نشان داد که نامبرده ۴۸ ساعت قبل فوت کرده است.

بنا بر اظهارات والدین “آزاده نامداری”، همسر و فرزند وی در شمال به سر می‌برند و نامبرده، تنها در آپارتمانش حضور داشته که به‌ دلیل عدم تماس با والدینش، آنها نگران شده و با مراجعه به محل زندگی او، متوجه می‌شوند که وی فوت کرده است. تحقیقات پلیسی برای مشخص شدن علت فوت نامبرده، آغاز شده است و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.»

این مجری تلویزیون کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس (کرمانشاه) آغاز کرد و سپس با کمک اقبال واحدی به تهران آمد و در برنامه «خط مستقیم» شبکه تهران به اجرا در تلویزیون ادامه داد. نامداری در سال ۱۳۸۴ به عنوان مجری بخش تازه‌ها در برنامه سیمای خانواده شبکه یک شروع به فعالیت کرد و در ادامه از سال ۱۳۸۹ مجری برنامه غیرمنتظره شد که از شبکه دو سیما پخش می‌شد. او همچنین سابقه اجرای برنامه «ورزش امروز» شبکه جام جم ۱، همچنین اجرای برنامه «شب‌نشینی» از شبکه جهانی جام جم، برنامه‌های مناسبتی، برنامه رادیو هفت و برنامه «صبحی دیگر» از شبکه آموزش را در کارنامه خود داشت.

او سال ۱۳۹۱ را در حالی با برنامه سال تحویل در کنار احسان علیخانی آغاز کرد که در همان تعطیلات نوروزی، اجرای هر شب برنامه «خانمی که شما باشی» را بر عهده داشت، ولی بناگاه خبری مبنی بر منع فعالیتش، در کنار فرزاد حسنی و احسان علیخانی پخش شد. پس از نه ماه دوری از تلویزیون بالاخره نام او به عنوان نویسنده در برنامه پشت صحنه احسان علیخانی ظاهر شد. او همچنین در سال ۱۳۹۴ در فیلم مالاریا به کارگردانی پرویز شهبازی به ایفای نقش پرداخت.

حواشی ازدواج و جدایی نامداری و فرزاد حسنی دیگر مجری تلویزیون در نهایت به ممنوع التصویری نامداری منتهی شد. او در سال ۹۵ پس از سه سال دوری از عرصه اجرا با برنامه گفتگو محور آبان در فضای مجازی به صحنه بازگشت و در همین سال، کتابی در قالب مجموعه داستانی کوتاه با همین نام توسط انتشارات علمی فرهنگی منتشر کرد؛ هرچند هر دو این تجربه‌ها آنچنان موفق نبود و نتوانست موقعیتی شبیه رضا رشیدپور که منجر به بازگشتش به تلویزیون شد، برای او فراهم آورد.

انتشار تصاویری از این مجری زن در اوایل مرداد ۱۳۹۶ در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که او را بدون پوشش سر در یک مکان عمومی (پارک) در شهری در سوئیس نشان می‌داد، منجر به حواشی تازه‌ای برای این مجری شد و او را بیش از پیش از فعالیت حرفه‌ای‌اش دور کرد. او در حالی در ۳۶ سالی بدرود حیات گفت که در چند سال اخیر فعالیت حرفه‌ای جدی نداشت.

 

کشف شواهد خودکشی

محمد شهریاری، معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنایی تهران افزود: با بررسی‌های همه جانبه صحنه فوت خانم آزاده نامداری که تا ساعت یک بامداد ادامه داشت و معاینه جسد توسط پزشکی قانونی در محل فوت، با توجه به اینکه هیچ گونه آثار ضرب و جرح که دلالت بر وقوع قتل یا دگرکشی داشته باشد، به دست نیامد؛ لذا وقوع قتل یا دگرکشی کاملا منتفی است.

سرپرست دادسرای جنایی تهران با اشاره به بررسی دوربین‌های مداربسته ساختمان خاطرنشان کرد: در بررسی‌های تکمیلی انجام شده و به ویژه بررسی تلفن همراه متوفی و همچنین دست‌نوشته‌های مکشوفه متعلق به متوفی که خطاب آن به دخترش بوده و نوعی وصیت و خداحافظی با دخترش بوده و دارو‌های موجود در صحنه که مورد استفاده مرحوم بود، بررسی اولیه پزشکی قانونی در روز جاری مبین وجود داروی قوی ضدافسردگی در آزمایش سم شناسی متوفی است.

او تاکید کرد: لذا موضوع خودکشی از طریق مصرف دارو‌های اعصاب و روان مطرح است که البته قطعیت این موضوع منوط به نظر تکمیلی پزشکی قانونی در خصوص نتایج آزمایش آسیب شناسی است. تحقیقات تکمیلی در خصوص این موضوع تحت نظر مقام قضایی در حال انجام است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 363 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 4 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها