خبرگزاری مستقل رسپار آخرین آمار کرونا در ایران تا یازدهم آذر/ ۱۰ استان بدون مرگ و میر کرونایی - رسانه رسپار

تاکنون ۵۷ میلیون و ۸۶۷ هزار و ۸۶۰ دوز اول و ۴۷ میلیون و ۶۰۸ هزار و ۲۹۷ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین یک میلیون و ۱۴۵ هزار و ۴۹۳ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۰۶ میلیون و ۶۲۱ هزار و ۶۵۰ دوز واکسن در ایران که ۳۵۴ هزار و ۳۳۱ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «رسپار»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳ هزار و ۳۱۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۶۲۳ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۱۲۵ هزار و ۵۹۶ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۷۶ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۲۹ هزار و ۹۸۸ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۵ میلیون و ۹۰۱ هزار و ۵۳۲ تن از بیماران بهبود یافته‌اند. این در حالی است که در شبانه روز اخیر در ۱۰ استان کشورمان آمار فوتی صفر بوده است.

همچنین ۳۳۱۴ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۳۸ میلیون و ۹۸۳ هزار و ۶۲۹ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر صفر شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۲ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۰۷ شهر در وضعیت زرد و ۲۱۹ شهر در وضعیت آبی قرار دارند. همچنین بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۸ درصد؛ وضعیتی دقیقا مشابه میانگین جهانی نرخ مرگ این بیماری.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 280 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها