خبرگزاری مستقل رسپار وزش باد شدید طی روز‌های آینده در اصفهان - رسانه رسپار

وزش باد شدید طی روز‌های آینده در اصفهان
به گزارش رسپار به نقل از فارس از اصفهان، منصور شیشه‌فروش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با گذر امواج ناپایدار جوی بر روی استان، از روز چهارشنبه تا پایان هفته در بیشتر مناطق استان وزش باد شدید با سرعت بین ۷۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت:به شهروندان توصیه می‌شود از پارک خودرو‌ها در مجاورت درختان و اجسام قابل سقوط خودداری کنند و همچنین به اخطار‌های پلیس راه برای تردد ایمن در محور‌های جاده‌ای متأثر از طوفان گرد و خاک به ویژه در محور‌های اردستان، نائین، خور و بیابانک و شرق اصفهان و پیشگیری از بروز خسارت به خودرو‌ها و واژگونی توجه کامل داشته باشند.

وی افزود: رعایت اصول ایمنی تردد در جاده‌ها، حفاظت از تاسیسات با استحکام بخشی به سازه‌های موقت، گلخانه‌ها، تابلو‌ها و بنر‌های تبلیغاتی، دکل‌های برق و پیشگیری از سقوط اجسام از ارتفاع به ویژه در کارگاه‌های ساختمانی، عدم صعود به ارتفاعات، حفاظت از تاسیسات و محصولات کشاورزی ضرورت دارد.

شیشه‌فروش اظهار داشت: شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، عوامل آتش نشانی فعال و آماده‌باش هستند و همچنین به واحد‌های خدمات شهری ابلاغ شده تا نسبت به پایداری المان‌های نوروزی اقدام کنند و از درختان فرسوده مراقبت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان عنوان کرد: طوفان در جاده‌های خور و بیابانک، نائین و اردستان و مناطق شرق استان خسارات بسیاری از جمله واژگونی به همراه داشته باشد بنابراین در ۲۰ پایگاه امدادی عوامل استقرار دارند و پلیس راه و راهداری نیز فعال و آماده‌باش هستند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 374 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 11 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها