خبرگزاری مستقل رسپار موج مسمومیت الکلی در بجنورد - رسانه رسپار

به گزارش رسپار به نقل از تسنیم، ،مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از رشد تصاعدی بستری مسموم‌شدگان ناشی از استفاده از نوشیدنی‌های الکلی خبر داد.

یمان فیضی‌ از افزایش ناگهانی افراد بستری در بیمارستان‌های استان به دلیل مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی حاول متانول اظهار داشت: تعداد مسموم‌شدگان استفاده از مشروبات الکلی مرگبار طی هفته گذشته تا کنون به ۹ تن رسیده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد یک نفر از مصرف کنندگان با وضعیت وخیم در بخش مراقبت های ویژه بستری است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه آمار فوتی طی این روزها بر اثر مسمومیت الکلی گزارش نشده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی ضمن هشدار جدی نسبت به پرهیز از استفاده مشروبات الکلی، از افرادی که در روزهای اخیر الکل مصرف کرده‌اند و به نشانه‌های مسمومیت ناشی از متانول دچار شده‌اند، درخواست کرد تا برای آزمایش و طی کردن روند درمان به بیمارستان ها مراجعه کنند .

‌فیضی با اشاره به اینکه مصرف اینگونه مشروبات بسیار خطرناک بوده و عواقب بسیار بدی را به دنبال دارد گفت: خانواده های عزیز در این رابطه بسیار نقش تاثیرگذاری دارند و باید برای فرزندان خود عواقب استفاده از هرگونه مشروبات الکلی را مدام گوشزد کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 98 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 9 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها