خبرگزاری مستقل رسپار مسافران نوروزی به ایلام سفر نکنند - رسانه رسپار

به گزارش «رسپار» به نقل از مهر، معروف بسطامی صبح سه شنبه در حاشیه بازدید از آخرین وضعیت اجرای مصوبات ستاد کرونا در شهرستان‌های سیروان و چرداول و شیوه اعمال محدودیت‌ها، با تشریح وضعیت موجود از مهمانان نوروزی خواست بدون هماهنگی قبلی وارد استان نشوند.

وی با بیان اینکه مردم سیروان مهمان نواز بوده و معمولاً در ایام فروردین شاهد، مراجعت همشهریان سیروانی از اقصی نقاط کشور هستیم، با تاکید بر اجرای دقیق دستورالعمل‌ها از فرماندار و مسئولان شهرستان خواست از پذیرش مهمانانی که بدون هماهنگی قبلی وارد شهرستان می‌شوند ممانعت و برای کسانی که با هماهنگی قبلی وارد می‌شوند در بدو ورود تست، قرنطینه و رصد آنها انجام گیرد.

وی با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌ها از مردم خواست، گفت: از چادر زدن در دامن طبیعت، تجمع در اجتماعات و حضور در طبیعت خودداری کنند.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری در ادامه با حضور در شهرستان چرداول از پلیس راه ایلام -کرمانشاه و پایگاه امداد جاده‌ای هلال احمر بازدید و از مسافران نوروزی خواست به ایلام سفر نکنند.

وی در ادامه با بیان اینکه بی توجهی و کم توجهی مسئولین و مردم می‌تواند عواقب وخیمی در پی داشته باشد از مردم خواست از پذیرش مهمانان نوروزی در این ایام خودداری کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 307 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 14 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها