خبرگزاری مستقل رسپار لغو طرح زوج و فرد تا پایان طرح نوروزی در اصفهان - رسانه رسپار

به گزارش رسپار به نقل از فارس، محمدرضا محمدی با بیان اینکه به منظور حفظ سلامت خود و دیگر شهروندان از سفر‌های غیر ضروری در سایر معابر درون شهر پرهیز کنیم، اظهار داشت: با هماهنگی به عمل آمده با ستاد مدیریت مبارزه با کرونا استان اصفهان و با توجه به روانی ترافیک در هسته مرکزی کلان شهر اصفهان و به منظور رعایت حقوق شهروندان طرح زوج و فرد تا پایان تعطیلات نوروز یعنی تا روز چهاردهم فروردین ماه لغو شد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به شناسایی خودرو‌های پلاک مخدوش افزود: کسانی که پلاک خودرو را دستکاری می‌کنند، حقوق دیگر شهروندان را تضییع می‌کنند، چرا که ممکن است برای دیگران جریمه ناحق ثبت شود.

وی بیان کرد: پلیس با استفاده از بازرسان افتخاری نامحسوس و مورد وثوق در راستای احقاق حقوق شهروندی نسبت به شناسایی، احضار و برخورد قانونی رانندگان متخلف اقدام می‌کند.

محمدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به تعطیلی مراکز تعویض پلاک تا هفتم فروردین ماه گفت: مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات شماره‌گذاری استان تا صبح هفتم فروردین ماه تعطیل هستند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی راهور rahvar۱۲۰.ir نسبت به رزرو و دریافت نوبت برای روز‌های آینده اقدام کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 316 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 16 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها