خبرگزاری مستقل رسپار دوقلو‌های سابق پرسپولیس در اردوی تیم‌ملی - رسانه رسپار

به گزارش رسپار به نقل از ورزش سه، طارمی و نوراللهی در تابستان پیش از لیگ چهاردهم به پرسپولیس پیوستند و در تیم بحران زده حمید درخشان، خود را در قامت مهره‌ای تاثیرگذار معرفی کردند تا با ورود برانکو، به چهره‌های اصلی پرسپولیس تبدیل شوند؛ استعداد‌هایی که به همراه سرمربی کروات رویا‌های زیادی در سر داشتند.

در لیگ پانزدهم پرسپولیس از قهرمانی بازماند و طارمی یک رفت و برگشت به ترکیه را سپری کرد. احمد نوراللهی نیز در نیم فصل تهران را به مقصد تبریز ترک کرد تا خدمت سربازی اش را انجام دهد. یک فصل بعد، با محرومیت پرسپولیس و طارمی، راه این دو کاملا از هم جدا شد و یکی به خارج از کشور رفت و دیگری تصمیم گرفت که در پرسپولیس بماند و کاپیتان قرمز‌ها شود.

حالا ۷ سال پس از اولین قرارداد با پرسپولیس، قرارداد نوراللهی با قرمز‌ها به پایان رسیده و شایعاتی پیرامون جدایی او شنیده می‌شود. اما پیش از این‌که احمد نور، راه خود در میان جدایی یا تمدید را برگزیند، باید تلاش کند که همچنان پیراهن تیم ملی را نگه دارد.

طارمی در این سال‌ها مهره ثابت تیم ملی بوده و احمد نوراللهی هم با درخشش در دو سال اخیر به اردو فراخوانده شده و حالا باید دید که این دو ستاره محجوب در تیم ملی هم مثل پرسپولیس زوج خود را تشکیل می‌دهند یا خیر؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 240 views بار دسته بندی : ورزشی تاريخ : 9 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها