خبرگزاری مستقل رسپار دستور استاندار ایلام برای مقابله با کرونای انگلیسی - رسانه رسپار

به گزارش رسپار به نقل از تسنیم از ایلام، نادیده انگاری و بی توجهی به محدودیت‌های ابلاغی توسط مردم و حضور وچادر زنی در دامنه طبعیت موجب ایجاد تجمع‌های خانوادگی و دورهمی‌ها بدون رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک شده است و این روند به افزایش تعداد بستری‌ها به ویروس کرونا در استان ایلام افزوده است.

افزایش تعداد مبتلایان و بستری‌های ناشی از ویروس کرونای جهش یافته انگلیسی خطر موج جدید کرونا را دوچندان کرده است که به گفته جمیل صادقی‌فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام ادامه این روند به تغییر وضعیت در شهرستان‌های ایلام، دره‌شهر و ایوان از زرد به نارنجی خواهد انجامید.

دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان ایلام گفت: سفر مهمانان نوروزی به استان، نادیده انگاری و حضور مردم در دامنه طبیعت که به تجمع ودورهمی‌های خانوادگی می‌انجامد عامل این وضعیت است.

محمد نوذری در گفتگو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت:در پی روند افزایشی شیوع بیماری کرونا در استان امروز دوشنبه دوم فروردین ماه ۱۴۰۰ به قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان جهت کنترل و مهار این بیماری دستور آماده باش فوری داده شده است.

استاندار ایلام گفت: علاوه بر آن سرپرست معاونت سیاسی و رئیس قرارگاه عملیاتی کرونای استان و معاون امور عمرانی را مامورکرده تا از شهرستان‌های سیروان، ایوان، چرداول، آبدانان و دره شهر بازدید و در جریان آخرین وضعیت کرونا در این شهرستان‌ها قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات بازدارنده و پیشگیرانه به جد در استان ایلام در حال انجام است و تمام واحد‌های صف و ستاد برای کنترل و مقابله با افزایش مبتلایان در آماده باش کامل بوده و از مردم نیز انتظار همکاری و توجه به توصیه‌های ابلاغی در ارتباط با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داریم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 281 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 14 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها