خبرگزاری مستقل رسپار از سرگیری پرواز‌ها میان روسیه و شش کشور دیگر - رسانه رسپار

به گزارش «رسپار» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری فرانسه، روسیه از اول آوریل پرواز‌های خود را به شش کشور از جمله آلمان، که به دلیل مهار شیوع ویروس کرونا تعلیق شده بود، از سر می‌گیرد.

دولت روسیه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: ”تصمیم گرفته شد که از روز ۱ آوریل ۲۰۲۱، پرواز‌ها به صورت دوجانبه میان روسیه با ونزوئلا، سوریه، تاجیکستان، ازبکستان، سریلانکا و آلمان از سر گرفته شود“. پرواز‌ها میان مسکو و کاراکاس دو بار در هفته و میان مسکو و دمشق یکبار در هفته انجام خواهند شد.

با این حال مرز‌های روسیه به جز در موارد استثنایی همچنان بسته باقی می‌مانند. پرواز‌ها میان مسکو و سن پترزبورگ و فرانکفورت و برلین چند بار در هفته انجام خواهند شد.

علی رغم شیوع موج دوم کووید ۱۹ از پاییز در روسیه، مقامات این کشور از اتخاذ تدابیر قرنطینه عمومی امتناع کردند تا اقتصاد شکننده کشور آسیب نبیند.

مجموع کل مبتلایان به کووید ۱۹ در روسیه به ۴.۴ میلیون نفر رسیده است. همچنین تا روز پنج شنبه ۹۶۰۰۰ نفر بر اثر عوارض ابتلا به این بیماری در این کشور جان باخته اند. روسیه سه نوع واکسن برای مقابله با کووید ۱۹ ساخته است و امیدوار است با کارزار واکسیناسیون فراگیر، بیماری را از پای در آورد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 244 views بار دسته بندی : بین‌الملل تاريخ : 7 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها