خبرگزاری مستقل رسپار کاپیتان تیم ملی ایران، بهترین پاسور لیگ چین شد - رسانه رسپار

به گزارش رسپار ورزشی، تیم بایک موتور موفق شد در یک بازی قاطعانه و ساده با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی برسد. سه ست این دیدار به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۶، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۰ به سود تیم پکنی به پایان رسید. 

با این نتایج در گروه A این رقابت ها و در مرحله مقدماتی تیم بایک موتور بدون شکست موفق شد به مرحله بعدی این مسابقات صعود کند. تیم بایک موتور توانست در گروهش با ۱۷ امتیاز صدر نشین شود. 

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که برای بایک موتور پکن بازی می کند در دو ست اول استراحت کرد و در ست سوم وارد بازی شد و توانست در این بازی یک امتیاز برای تیمش کسب کند.

یاران سعید معروف در بازی آخر مرحله مقدماتی هم به پیروزی رسیدند تا بدون شکست به مرحله بعدی صعود کنند. در پایان این مرحله، از هر گروه چهار تیم به دور نهایی لیگ چین که از سوم تا ششم فروردین پیگیری خواهد شد صعود کردند.

لیگ چین از ۲۵ اسفند به صورت متمرکز در شهر چین‌هوانگ‌دائو (Qinhuangdao) آغاز شد. ۱۳ تیم در این رقابت‌ها حضور داشتند که در مرحله مقدماتی، در دو گروه A (هفت تیم) و B (شش تیم) با هم رقابت کردند. تیم بایک موتور پکن در گروه A این رقابت‌ها قرار داشت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 187 views بار دسته بندی : ورزشی تاريخ : 16 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها