خبرگزاری مستقل رسپار مهار آتش در کارگاه لوله‌های پلی اتیلن در شیراز - رسانه رسپار

به گزارش رسپار به نقل از فارس از شیراز، شامگاه گذشته طی تماس با ۱۲۵ یک آتش‌سوزی در سلطان آباد اعلام شد.

پس از این تماس، اولین خودرو آتش‌نشانی کمتر از پنج دقیقه خود را به محل رساند و پس از ارزیابی صحنه، وسعت و کانون حریق و بررسی مواد قابل سوختن در محیط، اعلام نیاز به نیروی کمکی و پشتبانی شد.

پس از آن، خودرو‌های سنگین از ایستگاه‌های ۱۸،۳,۱۷،۵,۱۳ به محل اعزام و با توجه به وسعت حریق به سرعت در محل حضور یافتند تا با تقسیم کار، از گسترش آتش جلوگیری شود.

محل آتش‌سوزی سوله و کارگاه ساخت لوله و اتصالات پلی‌اتیلن به مساحت حدود ۵۰۰ مترمربع بود و از شرق نیز به کارگاه و انبار دیگری، ختم می‌شد.

با عملکرد به موقع و مناسب آتش‌نشانان از سرایت و گسترش حریق به اطراف محل آتش‌سوزی جلوگیری و پس از حدود یک ساعت، حریق مهار و محل تحویل عوامل انتظامی شد.

در زمان وقوع این حادثه شخصی در کارگاه حضور نداشت، اما بخش زیادی از کارگاه لوله و اتصالات پلی‌اتیلن خسارت دید. علت این آتش‌سوزی با حضور کارشناسان در دست بررسی است.

کشف ۴۷۵ کیلو تریاک در استان فارس

فرمانده انتظامی استان فارس، گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان لارستان، ۴۷۵ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سردار رهام بخش حبیبی افزود: در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، بامداد امروز، مأموران انتظامی حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور لارستان- بندرعباس، به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: مأموران انتظامی لارستان موفق شدند در بازرسی از این کامیون، ۴۷۵ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت جلو و دو طرف کمپرسی جاسازی شده بود T کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، تصریح کرد: مبارزه با سوداگران مرگ یکی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی در سال جاری است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 274 views بار دسته بندی : حوادث تاريخ : 15 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها