خبرگزاری مستقل رسپار ماجرای کتک خوردن 2 امدادگر آتش نشانی در مشهد! - رسانه رسپار

دو نفر از امدادگران آتش نشانی که برای خاموش کردن شعله های سرکش آتش در یک انبار کالا اعزام شده بودند مورد خشم برخی افراد حاضر در محل قرار گرفتند و به شدت زخمی شدند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مشهد، این حادثه تاسف بار شب گذشته هنگامی رخ داد که ماجرای آتش سوزی در یکی از انبارهای کالا واقع در بولوار مصلای مشهد به آتش نشانی گزارش شد. در پی دریافت این خبر بلافاصله نیروهای اطفای حریق و امدادی از نزدیک ترین ایستگاه که در فاصله کوتاهی از محل آتش سوزی بود، به طرف محل وقوع حادثه حرکت کردند.

آنان با دیدن شعله های سرکش آتش بی درنگ تقاضای نیروی پشتیبانی کردند که از چهار ایستگاه نخریسی، بولوار شهید رستمی، پنجراه و مفتح نیروها به محل اعزام شدند اما برخی افراد حاضر در محل که تصور می کردند آتش نشانان با نیروهای اندک و دیر به محل آتش سوزی رسیده اند، دو نفر از امدادگران را مورد ضرب و جرح قرار دادند. بنا بر این گزارش، در این حادثه تاسف بار احمد صفائیان رئیس اداره ایستگاه و امیر ناظرآبادی بر اثر کتک کاری به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

در عین حال که امدادگران آتش نشانی پس از ثبت گزارش تماس در ساعت ۲۱:۳۱ در ساعت ۲۱:۳۳ به محل حادثه رسیده بودند با حضور نیروهای پشتیبانی اقدام به اطفای حریق کردند که متاسفانه بر اثر تخریب ناشی از آتش سوزی نیز دو نفر از امدادگران دیگر آتش نشانی از ناحیه کمر آسیب دیدند و برای درمان به بیمارستان منتقل شدند. در همین حال و براساس گزارش روابط عمومی آتش نشانی، حادثه تاسف بار کتک خوردن دو آتش نشان زحمت کش از طریق قانون و دایره حقوقی آتش نشانی مشهد در حال پیگیری قضایی است.

آتش سوزی مهیب در بازار مواد غذایی

در همین حال آتشپاد مسعود ظهوریان مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از مهار آتش سوزی مهیب در بخشی از بازار مواد غذایی و خشکبار مصلای این شهر خبر داد.

در پی اعلام وقوع این حادثه ستاد فرماندهی بلافاصله بیش از ۱۲۰ آتش‌نشان به همراه بیش از ۳۰ خودروی سبک و سنگین و تانکرهای پشتیبانی اطفای حریق را به محل حادثه اعزام کردند که با سرعت عمل آتش نشانان حریق مهار شد و از سرایت آتش به دیگر قسمت های این بازار بزرگ جلوگیری به عمل آمد.

مدیرعامل آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد علت دقیق وقوع آتش‌سوزی از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 313 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها