خبرگزاری مستقل رسپار لس‌آنجلس تا توکیو تنها در ۳ ساعت - رسانه رسپار

 

به گزارش رسپار و به نقل از وب‌سایت نیو اطلس، این دست‌کم دو برابر حداکثر سرعت کنکورد خواهد بود. به گفته مقامات شرکت Aerion، این سرعت به معنی این است که می‌توان مسافت بین لس‌آنجلس تا توکیو را به‌جای ۱۲ ساعت، در زمانی کمتر از ۳ ساعت پیمود!

حداکثر مسافتی که AS۳TM می‌تواند طی کند، ۱۲ هزار و ۹۶۴ کیلومتر است. هدف شرکت در نهایت این است که به مردم اجازه دهد در مدت زمان ۳ ساعت یا کمتر بین هر نقطه‌ای بر روی کره زمین حرکت کنند.

این شرکت می‌گوید، هدفش این است که هواپیمای مافوق صوت خود را پیش از پایان دهه جاری میلادی به آسمان بفرستد، اما موانع سختی بر سر راه صدور نخستین بلیت هواپیمای مافوق صوت ۴ ماخی وجود دارد. یکی از مهم‌ترین مسایل، مقررات سخت‌گیرانه زیست‌محیطی است که به این زودی‌ها اجازه پرواز به مافوق صوت‌ها از روی زمین را نمی‌دهد.

نکته بعدی برمی‌گردد به شرایط بازار. تاثیر طولانی مدت مالی همه‌گیری بیماری کووید-۱۹ بر صنعت هواپیمایی هنوز ناشناخته است، اما به طور حتم یکی از این تاثیر‌ها این است که در کل جهان اکنون به جای جلسات و ملاقات‌های چهره به چهره، تجارت آنلاین رونق گرفته است.

به هر حال، این یک پیشنهاد فوق‌العاده خوب خواهد بود و این یک واقعیت است که بسیاری از افراد دوست دارند تا چندین برابر قیمت بلیت اقتصادی را برای کمی راحتی بیشتر پرداخت کرده و پرواز درجه یک برای خود تهیه کنند. بنابر این ما مطمئن هستیم که بسیاری نیز تمایل دارند تا سریع‌تر به مقصد برسند و برای همین موضوع، پول بیشتری نیز پرداخت خواهند کرد.

 

همشهری آنلاین

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 262 views بار دسته بندی : بین‌الملل تاريخ : 31 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها