خبرگزاری مستقل رسپار قنبرزاده: برای میزبانی ناامید نیستیم - رسانه رسپار

منصور قنبرزاده در حاشیه دیدار دوستانه تیم ملی ایران و سوریه درباره برگزاری دیدار عزیزی خادم و ایفانتینیو اظهار کرد: این مساله هنوز نهایی نشده و تا امروز چیزی به ما ابلاغ نشده است.

به گزارش رسپار ورزشی ، دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره تحولات فوتبال با حضور او عنوان کرد: هر تغییری ممکن است مناسب نباشد و وقتی یک سیستم کارش را خوب انجام دهد دیگر دلیلی بر تغییر وجود ندارد. البته احتمالا در چند قسمت نیاز به تغییر وجود خواهد داشت و این کار انجام می‌شود.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره اردوی کیش تیم ملی گفت: این اردو تقریبا نهایی شده است. کادر فنی تیم ملی و خود آقای اسکوچیچ امکانات کیش را بررسی خواهد کرد و نظر نهایی‌اش را اعلام می‌کند. این موضوع فنی است و من نمی‌توانم نظر دهم.

او درباره میزبانی بحرین بیان کرد: ما تلاش زیادی داریم می‌کنیم میزبانی به ما برسد. باید تلاش کنیم و انسان به امید زنده است.

قنبرزاده در پاسخ به این سوال که بیانیه‌های فدراسیون فوتبال کار را خراب نمی‌کند؟ گفت: بیانیه خاصی صادر نشده است. قبلا مکاتباتی که با کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌شد که خبر آن از فدراسیون غیر رسمی خارج می‌شد و در رسانه‌ها منتشر می‌شد اما اکنون خود فدراسیون آن‌ها را منتشر می‌کند و سعی می‌کنیم خیلی شفاف عمل کنیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 201 views بار دسته بندی : ورزشی تاريخ : 30 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها