خبرگزاری مستقل رسپار عامل قتل و سوزاندن زن سیرجانی دستگیر شد - رسانه رسپار

مرد جوانی که در یک اقدام جنون آمیز و هولناک همسر ۳۰ ساله اش را درون خودرو به آتش کشید و به طرز فجیعی کشت، در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با اشاره به وقوع قتل و سوزاندن یک زن جوان درون یک دستگاه خودرو در یکی از نقاط این شهر افزود: عامل این قتل شوهر مقتول بود.

سرهنگ محمدرضا ایران نژاد افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با توجه به وقوع قتل زنی که چهارم اردیبهشت در محدوده دانشگاه آزادشهر سیرجان و داخل یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۷ سوزانده شده بود، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: در این خصوص پس از بررسی های اولیه صحنه حادثه و واکاوی سرنخ های به دست آمده از مدارک و اوراق سوخته شده محدوده وقوع قتل، هویت مقتول شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: در پی اقدامات پلیسی بعدی مشخص شد عامل این قتل، شوهر مقتول بوده است که این متهم در مراحل بعدی دستگیر شد.

وی افزود: این متهم پس از انتقال به اداره پلیس آگاهی لب به اعتراف گشود و به انجام این قتل به سبب اختلافات قبلی با همسرش و عصبانیت شدید در شب حادثه اقرار کرد و هم اکنون این پرونده به منظور تحویل متهم به مرجع قضایی در حال تکمیل است.

بنا بر این گزارش، مقتول، ۱۳سال زندگی مشترک با همسرش داشته که نتیجه آن یک پسر ۱۲ ساله و یک دختر پنج ساله
است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 330 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها