خبرگزاری مستقل رسپار سرقت ۵۰۰ میلیونی سماور‌ها از سمساری - رسانه رسپار

سه مرد و یک زن که با دستبرد به مغازه سمساری، سماورهای عتیقه روسی به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان را سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش ایران، یازدهم فروردین پرونده‌ای با موضوع سرقت از مغازه سمساری در کلانتری سیدخندان تشکیل و با هماهنگی با مرجع قضایی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی فرستاده شد.

شاکی در تحقیقات اظهار داشت، نهم فروردین مغازه سمساری‌ام مورد سرقت قرار گرفته و سارقان با دستگاه هوا برش قفل مغازه را بریده و موفق به سرقت تعدادی سماور زغالی روسی قدیمی به ارزش حدود پنج میلیارد ریال شده‌اند.

پس از انجام تحقیق از شاکی و بررسی فیلم ضبط شده دوربین‌های مداربسته تصاویری از لحظه سرقت و سارقان به‌دست آمد و یک هفته بعد از سرقت مغازه در هجدهم فروردین ماه مأموران پلیس این پایگاه مردی را که شباهت زیادی با یکی از سارقان سمساری داشت در خیابان وحیدیه به اتهام ولگردی و مظنون به سرقت اماکن دستگیر کردند و در اختیار پلیس آگاهی قرار دادند.

سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در تشریح این پرونده گفت: پس از تحویل متهم به پلیس آگاهی و با توجه به اینکه فیلم‌های دوربین مداربسته مغازه سمساری در حال بررسی بودند مشخصات حبیب با تصویر یکی از سارقان موجود در فیلم و عکس سرقت مغازه مطابقت داشت که از متهم تحقیق شد و وی به جرم سرقت اعتراف کرد. حبیب در بازجویی تکمیلی اظهار داشت، سرقت را با همدستی سه تن از دوستانم به نام‌های سیامک – امیر و نازنین انجام دادم که چهار سماور را من بردم و به شخصی به نام کامران ضایعاتی فروختم و بقیه سماور‌ها را نیز آن ۳ نفر برده‌اند.

با انجام تحقیقات و هماهنگی با مرجع قضایی در گام بعدی کامران در منزلش واقع در میدان تسلیحات دستگیر و دو سماور روسی قدیمی از منزل متهم کشف شد که در بازجویی اعلام کرد سه عدد سماور را به مبلغ شش میلیون تومان خریده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت: طی هماهنگی لازم و در یک عملیات ضربتی توسط اکیپی از کارآگاهان یکی دیگر از اعضای باند به نام سیامک مورد شناسایی و دستگیر شد که پس از انتقال او به پلیس آگاهی به جرم خود اعتراف کرد که با انجام تحقیقات هر سه متهم از سوی شعبه دهم دادیاری روانه زندان شدند و اقدامات برای شناسایی و دستگیری سایر سارقان و کشف اموال ادامه دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 364 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها