خبرگزاری مستقل رسپار دستگیری عامل راه‌اندازی سایت قمار در زنجان - رسانه رسپار

به گزارش رسپار به نقل از فارس، محمدعلی آدینه‌لو اظهار کرد: طی رصد و پایش صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا زنجان، سایتی در زمینه تبلیغ قمار و شرط‌بندی شناسایی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی‌های فنی و پلیسی، متهم به هویت معلوم در استان زنجان مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مراجع قضائی، دستگیر و به همراه ادله‌های دیجتیالی به پلیس فتا دلالت شد.

آدینه‌لو گفت: متهم در مواجهه با مدارک، مستندات جمع‌آوری شده به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را کسب درآمد و منفعت مالی اعلام کرد در نهایت مستندات تکمیل و پرونده به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

وی با بیان اینکه تبلیغ یا فعالیت در سایت‌های قمار و شرط‌بندی آنلاین جرم محسوب شده و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد، افزود: کارشناسان پلیس فتا بصورت ۲۴ ساعته در ایام تعطیلات نوروزی آماده دریافت گزارشات مردمی و پاسخ دهی به سوالات شهروندان در حوزه‌های مختلف سایبری هستند.

رئیس پلیس فتای استان زنجان تصریح کرد: از کاربران به خصوص قشر نوجوان و جوان انتظار داریم به تبلیغات فریبنده افراد سودجو در فضای مجازی بالاخص شبکه‌های اجتماعی توجه نکنند و از فعالیت در چنین سایت‌هایی خودداری کنند.

آدینه‌لو با اشاره به اینکه پلیس فتا فقط در خصوص جرائم سایبری محض پاسخگوی شهروندان است، ادامه داد: شهروندان در صورت مواجهه با موارد مجرمانه می‌توانند آن را از طریق پلیس ۱۱۰ یا سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ثبت گزارش مردمی با پلیس در میان بگذارند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 276 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 24 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها