خبرگزاری مستقل رسپار برای برداشتن تحریم یک دقیقه را هم ازدست نخواهیم داد - رسانه رسپار

به گزارش «رسپار» به نقلا ز ایسنا، حجت الاسلام والسملمین حسن روحانی صبح امروز در اولین جلسه هیأت دولت در سال ۱۴۰۰ با بیان اینکه دولت در این هفته‌های باقی مانده تا پایان کار خود حتی یک روز هم تعطیلی نخواهد داشت،‌ اظهار کرد: برداشتن تحریم یکی از اهداف مهم ما است. اگر طرف مقابل یعنی ۱+۵ همه به میدان بیایند و حاضر شوند به همه تعهدات خود عمل کنند همان طور که مقام معظم رهبری چند بار تأکید کرده‌اند که اگر روشن شود این کار آن‌ها واقعی است ما هم به همه تعهدات برجامی خود برمی‌گردیم.

وی ادامه داد: سه سال به ما ظلم شد اما به دنیا می‌گوییم که ما حاضریم اگر تعهد کامل را از طرف شما ببینیم به تمام تعهدات خود برگردیم. فعلا هم قصد نداریم موضوع خسارتی را که در این مدت دیده‌ایم مطرح کنیم. این از بحث‌های بعدی است که به جای خود مسئولین دنبال خواهند کرد.

روحانی افزود: کلام ما کاملا روشن و واضح است و سخنان مقام معظم رهبری هم بهانه را از روی دوش آن‌ها برداشته است که بگویند ممکن است ما عمل کنیم و شما عمل نکنید. بالاترین مقام این کشور صریح گفته است اگر شما واقعی و جدی به تعهدات‌تان برگردید ما هم همین کار را خواهیم کرد و حتی ایشان یک مورد را هم استثنا نکردند.

وی خطاب به طرف‌های برجام تصریح کرد:‌ میان ما و شما برجام قرار دارد. اگر شما به کل برجام برگردید ما هم به کل برجام برمی‌گردیم. به هر حال این هدف اول ما در این مدت باقی مانده است و البته بار اصلی آن به دوش وزارت خارجه خواهد بود هر چند که همه بخش‌های دولت باید در این زمینه کار کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 286 views بار دسته بندی : سیاسی تاريخ : 10 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها