خبرگزاری مستقل رسپار بارش برف و باران ۵ روزه در ۲۳ استان - رسانه رسپار

به گزارش «رسپار» به نقل از تسنیم، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در برخی مناطق استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه و ارتفاعات البرز مرکزی بارش های پراکنده پیش‌بینی شده است. فردا سه شنبه با ورود سامانه بارشی در استان‌های آذربایجان غربی و کردستان رگبار باران و وزش باد شدید و در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کرمانشاه، لرستان و ارتفاعات غربی البرز مرکزی بارش پراکنده پیش بینی می شود.

روز چهارشنبه ضمن تقویت بارش در استان‌های یادشده، بارش استان‌های ایلام، همدان، البرز و قزوین را در بر می گیرد.روز پنجشنبه سامانه بارشی در دامنه‌های البرز مرکزی واقع در استانهای قزوین، البرز، تهران، زنجان، گیلان و مازندران و همچنین دامنه های زاگرس در استان‌های کرمانشاه، همدان، مرکزی، لرستان و چهارمحال و بختیاری فعال خواهد بود.

همچنین در شمال استان خراسان رضوی، خراسان شمالی و سواحل دریای خزر نیز بارش پراکنده پیش بینی شده است. روز جمعه در شمال سمنان، شرق تهران، مرکزی، لرستان، چهارمحال و بختیاری و غرب اصفهان، شمال خراسان رضوی، جنوب خراسان شمالی، سواحل دریای خزر و نوار مرزی استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از روز سه‌شنبه و طی روز چهارشنبه برای استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه در شمال شرق کشور افزایش ۸ تا ۱۲ درجه دما پیش بینی می‌شود. مجدداً روز پنجشنبه سواحل دریای خزر و روز جمعه شمال شرق کشور با افت محسوس ۶ تا ۱۰ درجه‌ای دما روبرو خواهد شد.

امروز شرق خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان و سواحل دریای خزر، چهارشنبه غرب دریای خزر، چهارشنبه و پنج شنبه غرب خلیج فارس مواج پیش‌بینی شده است. همچنین طی روزهای چهارشنبه پنجشنبه در برخی مناطق غرب، جنوب غرب، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز و روزهای پنجشنبه و جمعه در شرق و شمال شرق وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 279 views بار دسته بندی : سیاسی تاريخ : 19 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها