خبرگزاری مستقل رسپار ایران ۳ - سوریه صفر ؛ محض نمونه - رسانه رسپار

تیم ملی فوتبال ایران در سومین تجربه تدارکاتی اش با هدایت اسکوچیج به برتری پرگل مقابل سوریه دست یافت.

به گزارش رسپار ورزشی، دو تیم فوتبال ایران و سوریه از ساعت ۱۷:۳۰ در دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که تیم ملی ایران در این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید تا اسکوچیچ همچنان آمار ۱۰۰ درصد پیروزی را روی نیمکت تیم ملی داشته باشد.

ایران ۳ - سوریه صفر ؛ محض نمونه

ترکیب تیم ملی:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی (۶۵ – ابوالفضل جلالی)، جعفر سلمانی (۷۳ – سیامک نعمتی)، احسان حاج‌صفی (۶۵ – امید ابراهیمی)، احمد نوراللهی، علی قلی‌زاده (۸۵ – اللهیار صیادمنش)، وحید امیری (۸۵ – امید نورافکن)، سردار آزمون (۷۳ – کریم انصاریفرد) و مهدی طارمی

این همچنین نخستین باخت نبیل معلول به عنوان سرمربی مقابل ایران بود. این مربی پیش از این توانسته بود با تیم ملی تونس، تیم ملی ایران را شکست دهد.

گل‌های ایران را در این دیدار حسین کنعانی‌زادگان، سردار آزمون و کریم انصاری‌فرد به ثمر رساندند. همچنین مهدی طارمی در این بازی چهار فرصت مسلم و تک به تک گلزنی را از دست داد. دو موقعیت از این تعداد با شروع مجدد عالی بیرانوند رقم خورد.

بازی جعفر سلمانی و ابوالفضل جلالی در این دیدار از نکات جالب توجه ترکیب اسکوچیج بود. همچنین کریم انصاری‌فرد با گلزنی پس از ورود به عنوان یار تعویضی ارزش های خود را ثابت کرد.

ایران ۳ - سوریه صفر ؛ محض نمونه

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 118 views بار دسته بندی : ورزشی تاريخ : 30 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها