خبرگزاری مستقل رسپار امام جمعه یزد: تولیدی که می‌تواند کشور ما را نجات دهد، فرزندآوری است / نیکزاد نامزد انتخابات ریاست جمهوری می‌شود؟ / یک اصلاح طلب: می‌دانستیم روحانی با اصلاح طلبان زاویه دارد! - رسانه رسپار

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «رسپار»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه رسپار را می‌بینید.

امام جمعه یزد: تولیدی که می تواند کشور ما را نجات دهد، فرزندآوری است

به گزارش انتخاب آیت‌الله «محمدرضا ناصری» امام جمعه یزد با اشاره به پیر شدن جمعیت می‌تواند برای کشور یک فاجعه باشد، اظهار کرد: تولید دیگری که می تواند کشور ما را نجات دهد، فرزندآوری و تولید نسل و حفظ جمعیت کشور است. وی عنوان کرد: اگر جمعیت کشور کم شود، چند سال دیگر صیانت از کشور دشوار می‌شود و دشمنان به راحتی بر ما مسلط می شوند و کم شدن جمعیت شیعه به معنای کم شدن سربازان امام زمان (عج) و دوستداران اهل بیت(ع) است. ناصری با اشاره به اینکه عده‌ای توکل خود را از دست داده‌اند و از ترس تامین رزق و روزی، فرزندآوری نمی‌کنند، گفت: این حرکت خیانت به جامعه و نسلی است که باید می‌آمد و آرامش و آسایش را برای این مردم فراهم می‌کرد و به تولید علم و دانش و ترویج دین می پرداخت.

وی با اشاره به آیه شریفه وَ مَا مِن دَآبَّةٍ فِی الأَرْضِ إِلاَّ عَلَی اللّهِ رِزْقُهَا وَ یَعْلَمُ مُسْتَقَرَّهَا وَ مُسْتَوْدَعَهَا کُلٌّ فِی کِتَابٍ مُّبِینٍ، عنوان کرد: خداوند روزی بندگان خود را تضمین کرده؛ پس باید با توکل به خدا و بدون ترس از تامین رزق و روزی، فرزندآوری کرد.آیت الله ناصری همچنین بر ضرورت از بین بردن موانع ازدواج و ترویج ازدواج آسان در مسیر تولید نسل تاکید کرد و گفت: دولت نیز باید در این زمینه برنامه ریزی فوق برنامه داشته باشد.

بازداشت علی صبوری پس از جنجال در بیمارستان

شامگاه سی ام اسفند، علی صبوری؛ کمدین معروف، همراه با یکی از دوستانش به علت تپش و درد قلب به بیمارستان شهید رجایی مراجعه کرد. در بیمارستان، پزشک پس از معاینه اولیه وی اعلام کرد مشکل خاصی وجود ندارد اما علی صبوری اصرار داشت که معاینات دقیق‌تری روی وی صورت گیرد. در ادامه بین وی و کادر درمان درگیری پیش آمد و علی صبوری در بیمارستان داد و فریاد کرد و با مامور انتظامی نیز وارد درگیری لفظی شد. در ادامه با حضور ماموران کلانتری ۱۴۵ ونک، وی به مقر کلانتری انتقال یافت، سپس کادر درمان و مسئولان بیمارستان شهید رجایی از علی صبوری شکایت کردند که وی سرانجام با صدور قرار قانونی توسط مقام قضائی آزاد شد./تسنیم

دریافت پول نقد بعد از کارت به کارت شگرد مجرمان سایبری

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا: به شهروندان و مسافران نوروزی توصیه می‌شود اگر افراد ناشناس تقاضای استفاده از خدمات بانکی به وسیله کارت بانکی شما را داشتند، به‌ هیچ‌وجه آن را نپذیرید. این افراد در کنار دستگاه‌های خودپرداز بانکی خود را مسافر نوروزی معرفی می‌کنند و با بیان اینکه نیاز به پول نقد دارند از شهروندان می‌خواهند که مبلغی را برای آنها کارت به کارت کرده و بعد آنها آن مبلغ را دریافت کرده و به آنها بدهند؛ کارت‌هایی که مجرمان سایبری برای دیگران پول واریز کرده و وجه نقد دریافت می‌کنند کارت‌های اسکیمر شده‌ای است که مجرمان تلاش دارند با این ترفند رد پای مجرمانه خود را پاک کرده و دیگران را مقصر جلوه دهند، از این روی، شهروندان به درخواست واریز وجه به حساب و دریافت و تحویل آن به دیگران پاسخ مثبت ندهند./ایرنا

دلار باید به زیر ۱۰ هزار تومان بازگردد

حسین راغفر، کارشناس اقتصادی: بخش زیادی از ارز کشور برای واردات کالاهایی که در داخل امکان تولید دارند، خرج می‌شود. یکی از اصلاحات مهم تقویت پول ملی است. اولین کار دولت بعدی باید این باشد که دلار را به ۱۰ هزار تومان برساند و بیش از این میزان هم کاهش دهد. /ایسنا

بیش از ۶ هزار بیمار کرونا در یک روز نقض قرنطینه کرده و سفر رفته‌اند

علیرضا رییسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا: برخی افراد نه تنها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، بلکه با وجود تست مثبت کرونا و اطلاع از بیماری خود، قرنطینه را ترک می‌کنند و این بسیار خطرناک است. تعداد زیادی از افراد تست مثبت کرونا دارند و فقط در یک روز بیش از هزار کیلومتر جابه‌جا شده‌اند. این به معنی نقض حقوق دیگران است. وقتی کسی می‌داند که به ویروس کرونا مبتلاست و به او توصیه شده در خانه در قرنطینه بماند و سفر رفته، بیماری را با خود به شهرهای دیگر منتقل می‌کند. سفر بیشتر به شهرهای آبی و زرد انجام شده و جابه‌جایی این افراد مبتلا به شهرهای آبی و زرد می‌تواند منجر به تغییر وضعیت شهرها به نارنجی و قرمز شود.از میان افراد مبتلا به ویروس کرونا، فقط در روز سوم فروردین ۱۴۰۰، تعداد ۷ نفر بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر، ۳۲ نفر بیش از ۵۰۰ کیلومتر، ۶۰۵ نفر بیش از ۱۰۰ کیلومتر، ۵۷۹ نفر بیش از ۵۰ کیلومتر، هزار و ۳۴۴ نفر بیش از ۲۰ کیلومتر و ۳ هزار و ۶۷۷ نفر تا ۲۰ کیلومتر سفر رفته و قرنطینه را نقض کرده‌اند./ایرنا

محدودسازی شبکه های اجتماعی باید در اولویت قرار بگیرد

سید جواد حسینی کیا، نماینده مجلس در توییتر خود نوشت: هشدار مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی تلنگری به برخی از مسئولین کم خرد بود. بحث لزوم محدود سازی برخی از شبکه های اجتماعی که هیچ گونه نظارتی بر آن ها امکان پذیر نیست، باید در اولویت قرار بگیرد تا انشاءالله بسترهای مناسب برای ایجاد شبکه های اجتماعی داخلی فراهم گردد.»

صداوسیما: خبر ترور رستم قاسمی در لبنان صحت ندارد

خبرگزاری صداوسیما از قول یک منبع مطلع نوشت: خبر ترور رستم قاسمی، وزیر اسبق نفت کشورمان به دست عوامل موساد در لبنان صحت ندارد و ایشان در سلامت کامل هستند. خبرگزاری صدا و سیما نوشت: ساعاتی پیش شایعاتی در فضای مجازی منتشر شد که رستم قاسمی وزیر نفت دولت دهم در لبنان به دست موساد ترور شده، ولی ترور ناموفق بوده است. پس از پیگیری ها، منابع مطلع این خبر را تکذیب کردند.

نباید به نام انقلابی‌گری سختی‌های غیرضروری برای مردم ایجاد کنیم

علی مطهری با اشاره به اینکه نباید با کارهای نسنجیده داخلی و خارجی برای لغو تحریم‌ها و احیای برجام مانع ایجاد کنیم، خواستار تصویب دو لایحه مرتبط با اف‌ای‌تی‌اف در مجمع و خروج ایران از فهرست سیاه کشورهای غیرهمکار شد.علی مطهری اظهار امیدواری کرد در ۱۴۰۰ کشور به مسیر عادی بازگردد، تحریم ها لغو شود، فروش نفت و مبادلات بانکی ما مانند سایر کشورها شود و به این وسیله گشایشی در وضع اقتصاد کشور و معیشت مردم پدید آید. این فعال سیاسی که اواخر سال گذشته برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری اعلام نامزدی کرد، در پاسخ به این پرسش که “انتظارتان از سال ۱۴۰۰ چیست؟ گفت: انتظار من از سال ۱۴۰۰ این است که کشور به مسیر عادی بازگردد، تحریم ها لغو شود، فروش نفت و مبادلات بانکی ما مانند سایر کشورها شود و به این وسیله گشایشی در وضع اقتصاد کشور و معیشت مردم پدید آید.وی ادامه داد: لازمه این امر سیاست‌ورزی عاقلانه است، به این معنی که با اقدامات نسنجیده داخلی و خارجی برای لغو تحریم ها و احیای برجام مانع ایجاد نکنیم، دو لایحه مرتبط با اف‌ای تی‌اف توسط مجمع تصویب شود تا ایران از فهرست کشورهای غیرهمکار و به اصطلاح لیست سیاه خارج شود.

غنی: حاضر به تبادل نفت در برابر آب با ایران خواهیم بود

رئیس جمهور افغانستان در مراسم افتتاح سد کمال خان گفت: به تعهد خود دربرابر حق‌آبه ایران متعهد هستیم و در صورت تقاضای مازاد از سوی ایران حاضر به تبادل نفت در برابر آب خواهیم بود. «اشرف غنی» رئیس جمهور افغانستان امروز(چهارشنبه) در مراسم افتتاح رسمی سد کمال خان در ولایت نیمروز گفت: سد کمال خان از نظر فیزیکی از خاک و سیمان ساخته شده، اما در اصل این سد نماد اراده مردم افغانستان و احیای مجدد تاریخ است. وی افزود: هدف از افتتاح این طرح نیمروز آباد و در چهارچوب نظام جمهوری است. رئیس جمهور افغانستان در ادامه گفت: طی صد روز آینده ولایت های مختلف شاهد تحقق آرزوی خود در حوزه مختلف بوده که همه این موارد نشات گرفته از قانون اساسی و اراده مردم این کشور برای صلح و آبادی است.وی تاکید کرد: از امروز افغانستان نباید دست خود را به سی دیگران دراز کند و باید قادر باشیم از سرمایه های پنهان خود از جمله آب استفاده کنیم. اشرف غنی ادامه داد: نوع اتحاد در رهبری افغانستان در تاریخ معاصر بی سابقه بود و خواهان افغانستان مستقل و آباد هستیم. وی در ادامه به نگرانی ایران درباره افتتاح سد کمال خان اشاره کرد و گفت: افتتاح طرح در افغانستان تکمیل کننده اقتصاد دو کشور است و تعهدات همانند گذشته ادامه خواهد یافت. غنی تاکید کرد: بیشتر از ایفای تعهد نیازمند گفتگوست و ما به دنبال تبادل نفت با آب هستیم.

انتقاد سردار جلالی از سابقه امنیتی برخی مسئولان فضای مجازی

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با انتقاد از ولنگاری در مدیریت فضای مجازی با پرستیژ روشنفکری، گفت: سابقه ناقص امنیتی برخی مدیران فضای مجازی و بدفهمی‌ها باعث شده است که آنها مفهوم مدیریت را در فیلترینگ خلاصه کنند.سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در گفت‌وگویی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت مدیریت فضای مجازی گفت: رهنمودهای رهبری عزیز در راستای استفاده حداکثری از فرصت‌های فضای مجازی در مسیر پیشرفت و ارتقای ایران اسلامی است. وی با اشاره به اینکه فضای مجازی یکی از ارکان اصلی پیشرفت کشور در همه عرصه‌هاست، گفت: در حوزه ارایه خدمات به مردم، توسعه کسب و کارها، فضای رسانه‌ای و… فضای سایبری یک فرصت بی‌انتهاست.سردار جلالی افزود: رهبری عزیز قریب به یک دهه است که با فرامین و رهنمودهای خود درصدد توسعه بستر بهره‌مندی جامع، سالم و بومی از فضای مجازی هستند که مهمترین این تدابیر راه‌اندازی شورای عالی فضای مجازی به عنوان یک نهاد سیاستگذار است. سردار جلالی با بیان اینکه فضای سایبری همچون سایر فناوری‌ها دو لبه فرصت و تهدید را توامان داراست، گفت: هر ملت و کشوری متناسب با الگوی های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خاص خود با این پدیده مواجهه می‌کند.

بورل: به رغم اختلاف با روسیه، درباره برجام منافع مشترک داریم

همزمان با افزایش تنش‌ها میان اتحادیه اروپا و روسیه، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تصریح کرد که به رغم اختلاف نظر با مسکو، دو طرف درباره پاره‌ای از مسائل بین‌المللی از جمله برجام منافع مشترک دارند.جوسپ بورل روز چهارشنبه در آستانه برگزاری اجلاس اعضای پیمان ناتو به خبرنگاران در بروکسل ادعا کرد: روسیه از ارزش‌های اروپایی در حال فاصله گرفتن است و دارد به یک کشور خودکامه تبدیل می‌شود. وی با تکرار ادعای حملات سایبری روسیه به زیرساخت‌های غرب، شایعه‌پراکنی و عدم پایبندی مسکو به توافق مینسک درباره اوکراین بیان کرد که اتحادیه اروپا باید در برابر این رفتارها بایستد. مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به تحریم‌های اعمال شده علیه مقام‌ها روس افزود که اتحادیه اروپا و ناتو در حال ترسیم چارچوبی یکپارچه علیه روسیه هستند. وی افزود: همزمان باید کانال‌های ارتباط با روسیه را حفظ کرد. روسیه یک همسایه متخاصم است اما باید مسائل منافع مشترک مانند توافق هسته‌ای ایران و تغییرات آب و هوایی را با آن‌ها در میان بگذاریم. روسیه در کنار پنج قدرت جهانی (چین، فرانسه، آلمان، انگلیس، آمریکا)، اتحادیه اروپا و ایران، یکی از طرف‌های توافق هسته ایران است که سال ۲۳ تیر ۱۳۹۴ در وین پایتخت اتریش به امضا رسید.

نعیمی پور: می‌دانستیم روحانی با اصلاح طلبان زاویه دارد

محمد نعیمی پور با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ می‌گوید: تفاوت سال ۱۴۰۰ و سال ۹۲ این است که سایه جنگ و تحریم، از سر کشور برداشته و یک مقدار نگرانی‌ها و شرایط خطرناک از سر کشور دور شده است. او می‌گوید: اصلاح طلبان به خاطر اتفاقات سال ۸۴ و ۸۸، این جمع بندی را داشتند که اجماع کنند؛ هرچند می‌دانستند روحانی اصلاح طلب نیست و نسبت به اصلاح طلبان هم زاویه دارند.

تکذیب ربوده شدن یک کشتى عراقى در آب‌هاى ایران

پس از تکذیب رسمى خبر ربوده شدن یک کشتى عراقى در آب هاى سرزمینى ایران از سوى سازمان بنادر و دریانوردى، این مساله به صورت رسمى، بین المللى و همراه با سند از سوى مرکز هماهنگی‌های منطقه ای مقابله با اضطرار و آلودگی‌های دریایی MEMAC نیز تکذیب شد. بنا به اعلام پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نادر پسنده پیرو خبر منتشره مبنى بر ربوده شدن یک کشتى عراقى در آب هاى سرزمینى ایران و تکذیب رسمى سازمان بنادر و دریانوردی اظهار داشت: علاوه بر این پیگیرى و رسیدگى سریع به مساله از طریق میمک که مرجع هماهنگى و رسیدگى موضوعات مربوط به اضطرار و آلودگی‌های دریایى است، از سوى سازمان بنادر و دریانوردى در دستورکار قرار گرفت. مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر رسیدگی فوری به این خبر گفت: اعلامیه MEMAC در خصوص تکذیب دزدی دریایی در آب‌های ایران نتیجه مذاکرات فنی و رعایت آداب دیپلماتیک در استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌های بین المللی است و نشان مى دهد که همکارى با سازمان هاى منطقه اى تا چه حد مى تواند برای دفاع از حقوق کشور و تامین ایمنی آب‌های تحت حاکمیت کمک کننده باشد. گفتنى است، اخیرا شبکه خبرى العربیه اعلام کرده بود که یک کشتى عراقى در آب هاى سرزمینى ایران ربوده شده است که این مساله به صورت رسمى از سوى سازمان بنادر و دریانوردى و سازمان همکار‌های متقابل مقابله با اضطرار و آلودگی‌های دریایی MEMAC تکذیب شد.

انتقاد تند و تیز روحانیِ اصلاح طلب به صداوسیما

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با انتقاد از صداوسیما برای دعوت مردم به ذلت می‌گوید که مغزهای متفکر از عرصه مدیریت کشور کنار گذاشته‌ شده و عده‌ای سودجو و رانتخوار با رنگ و لعاب ایدئولوژیک در راس کارها قرار می‌گیرند. فاضل میبدی با انتقاد از صداوسیما برای دعوت مردم به ذلت گفت: خداوند در قرآن جامعه مطلوب را جامعه‌ای وصف می‌کند که هر زمان مردم اراده کردند، مایحتاج زندگی، بیش از نیاز آنها در دسترس‌شان باشد. وی با اشاره به رویکرد دوگانه صداوسیما در ارتباط با وضعیت اقتصادی و معیشت مردم می‌گوید: صداوسیما برای برخورد با دولت صف طولانی مرغ را نشان می‌دهد که به واقع خجالت‌آور بوده و در شان ملت ایران نیست که در صف مرغ آن هم با قیمت بالا بایستند اما در مقابل برنامه می‌سازند که مرغ گران است، مردم نخورند.فاضل میبدی همچنین تاکید کرد: صداوسیما مکرر درباره ناکارآمدی دولت برنامه پخش و بعد هم مردم را به قناعت و نخوردن دعوت می‌کند؟ این چه رویه سیاسی است که رسانه‌ای که باید ملی باشد، در پیش گرفته است.

توضیح وزارت خارجه ایران درباره افتتاح سد کمال خان در افغانستان

سخنگوی وزارت امورخارجه تاکید کرد: رودخانه هیرمند دارای رژیم حقوقی تعریف شده ای است و بر اساس قرارداد بین ایران و افغانستان، حق آبه ایران کاملا مشخص بوده و دولت افغانستان هم به این حق آبه متعهد است.سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امورخارجه در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص اظهارات مطرح در ارتباط با افتتاح سد کمال خان در افغانستان اظهار داشت: رودخانه هیرمند دارای رژیم حقوقی تعریف شده‌ای است و بر اساس قراردادی که در سال ۱۳۵۱ بین دو کشور به امضا  رسیده و در مجالس قانون گذاری هر دو کشور به تصویب رسیده حق آبه ایران کاملا مشخص بوده و دولت افغانستان هم به این حق آبه متعهد است. سخنگوی وزارت امور خارجه اضافه کرد: البته حق آبه طبیعت و صیانت از حیات هامون ها موضوع جداگانه ای است که از مدت ها قبل با دولت افغانستان در حال مذاکره است و خوشبختانه اهمیت‌ حیات هامون ها و ضرورت تامین حق آبه آنها مورد توجه دولت افغانستان نیز می باشد. خشک‌ شدن هامون ها آسیب های جدی از جمله طوفان های شن برای مردم در هر دو سوی مرز در پی خواهد داشت.خطیب زاده با تاکید بر اینکه مساله توسعه سیستان موضوعی است که مورد توجه‌ دولت جمهوری اسلامی ایران بوده و طبیعتا برای برنامه های توسعه، آب مورد نیاز باید به طرق مقتضی تامین گردد، افزود: در این خصوص دولت برنامه های مختلفی را از سال‌ها قبل در دست مطالعه و اجرا دارد ‌که از جمله آنها انتقال آب شیرین شده دریای عمان بهره گیری از منابع آب ژرف، انتقال آب از سایر منابع داخلی و از همه مهمتر اجرای طرح های بهینه سازی مصرف آب می باشد.

نیکزاد نامزد انتخابات ریاست جمهوری می شود؟

نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی زنده شبکه سبلان کاندیداتوری‌اش را برای ریاست جمهوری رد نکرد.

واکنش حسام الدین آشنا به نامه فرمانده کل سپاه به رهبر انقلاب

مشاور رییس جمهوری به نامه فرمانده کل سپاه به مقام رهبری در توییتر واکنش نشان داد. حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور به نامه فرمانده کل سپاه به مقام رهبری در توییتر واکنش نشان داد و نوشت: سخنانی به غایت مهم که نشان دهنده اراده تلاش بسیار جدی فرماندهی جدید است برای نقش‌آفرینی توامان مردمی، حاکمیتی و دولتی در آینده نزدیک جمهوری اسلامی ایران.

امیر تتلو چگونه با کمپانی یونیورسال قرارداد بست؟

خبر عقد قرارداد امیر تتلو با کمپانی یونیورسال تا حدی غیرمنتظره بود و این پرسش را مطرح کرده که او چگونه موفق به همکاری با این کمپانی بین المللی شده است؛ پیامی که کمپانی یونیورسال در آلمان در تایید قرارداد همکاری با تتلو منتشر کرده تا حدودی می تواند پاسخگوی این پرسش باشد. این کمپانی در پیام خود به نکاتی اشاره کرده که نشان می دهد همکاری با خواننده جنجالی می تواند برای این کمپانی سودآور باشد. یونیورسال در این پیام ذکر کرده است که امیر تتلو بیشترین شنونده موسیقی رپ فارسی را در «اسپاتیفای» و بیشترین مشترک را در شبکه یوتیوب دارد. ضمنا کمپانی یونیورسال بدون اشاره به جنجال سازی ها و سخنان و رفتارهای غیراخلاقی تتلو، وی را نخستین خواننده ایرانی زیرزمینی موسیقی «آراندبی» و «هیپ ‌هاپ» دانسته و او را چهره ای معرفی کرده که در شبکه‌های اجتماعی مخاطبان میلیونی دارد و در فهرست جهانی گینس از این نظر یکی از رکوردداران است.

به این ترتیب می توان دریافت، کمپانی یونیورسال به این باور رسیده که همکاری با تتلو برای این کمپانی سودآور خواهد بود.شایان ذکر است شرکت یونیورسال در آلمان که قرارداد همکاری با تتلو را مورد تایید قرار داده از زیرمجموعه‌های گروه موسیقی یونیورسال یا «یو‌ام‌جی» به شمار می آید. گروه موسیقی یونیورسال، یکی از بزرگترین کمپانی های بین المللی موسیقی است و همکاری با خوانندگان مشهوری همچون جاستین بیبر، ریحانا، لیدی گاگا، سلنا گومز، بیلی آیلیش، کیتی پری و … را در کارنامه دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 200 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 10 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها