خبرگزاری مستقل رسپار پرسپولیس با ۴گل به الریان مقتدرترین صعودکننده آسیا شد - رسانه رسپار

پرسپولیس ایران در آخرین دیدار خود در گروه E لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۱۹ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه فاتوردای هند به مصاف الریان قطر رفت که این مسابقه با پیروزی ۴ بر ۲ شاگردان گل‌محمدی خاتمه یافت.

به گزارش رسپار ورزشی، شهریار مغانلو در دقیقه ۲۷، احسان پهلوان در دقیقه ۳۴، محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقیقه ۶۸ و عیسی آل‌کثیر در دقیقه ۷۳ گل‌های پرسپولیس  را به ثمر رساندند. هر دو گل الریان را نیز یوهان بولی در دقایق ۴۸ و ۷۲ وارد دروازه پرسپولیس کرد.

پرسپولیس با پیروزی در این مسابقه با پنج برد و یک باخت، ۱۵ امتیازی شد و مقتدرانه به‌عنوان صدرنشین گروه E به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

ترکیبپرسپولیسایران: حامد لک، امید عالیشاه (۷۸_مهدی شیری)، فرشاد فرجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی(۸۹- مهدی عبدی)، احسان پهلوان، محمد شریفی، وحید امیری (۷۴_علی شجاعی)، شهریار مغانلو (۷۸_مهدی مهدی‌خانی)، عیسی آل‌کثیر و سیامک نعمتی.

ترکیبالریانقطر: فهد یونس، شجاع خلیل‌زاده، فرانک کوم، دامه ترائوره، عبدالرحمان الکربی، خالد مفتاح، یاسین براهیمی، عبدالعزیز حاتم، موفک اواد، یوهان بولی و علی فریدون.

پرسپولیس با ۴گل به الریان مقتدرترین صعودکننده آسیا شد

 

شرح گل

پرسپولیس ۱ – الریان صفر (دقیقه ۲۷: شهریار مغانلو): ضد حمله سریع بازیکنان پرسپولیس را امید عالیشاه با پاس رو به جلو به مهدی ترابی رساند که او هم مجددا توپ را به عالیشاه برگشت داد تا پاس رو به عقب او با شوت زمینی فنی و تماشایی شهریار مغانلو تبدیل به گل شود.

 

 

 

پرسپولیس ۲ – الریان صفر (دقیقه ۳۳: احسان پهلوان): دو سرتوپ پیاپی و چشم‌نواز احسان پهلوان مقابل مدافع الریان، حرکت در عرض و شوت پشت محوطه زمینی او با دفع بی‌ثمر فهد یونس وارد دروازه شد و گل دوم پرسپولیس را به همراه داشت.

 

 

 

پرسپولیس ۲ – الریان ۱ (دقیقه ۴۸: یوهان بولی): شوت محکم احمد عبدالمقصود از پشت محوطه جریمه را حامد لک با شیرجه بلند و واکنش خوبی دفع کرد، اما در ریباند ضربه او دفع نشد تا یوهان بولی از راه برسد و با شوت پای چپ گل اول الریان را به ثمر رساند.

پرسپولیس ۳ – الریان ۱ (دقیقه ۶۸: محمدحسین کنعانی‌زادگان): کرنر امید عالیشاه از جناح راست توسط مدافعان الریان دفع شد و در پشت محوطه جریمه به مهدی ترابی رسید که در ادامه ارسال چیپ دقیق او به پشت بازیکنان قطری را کنعانی‌زادگان با ضربه سر از زیر دستان فهد یونس عبور داد و تبدیل به گل کرد.

 

 

 

پرسپولیس ۳ – الریان ۲ (دقیقه ۷۲: یوهان بولی): اشتباه پرسپولیسی‌ها در میانه زمین با از دست دادن توپ موجب شد تا الریان حمله سریعی تدارک بدهد و پس از شوت یاسین براهیمی که به یک بازیکن الریان برخورد کرد و ریباند شد، با ضربه زمینی یوهان بولی به گل برسد.
پرسپولیس ۴ – الریان ۲ (دقیقه ۷۳: عیسی آل‌کثیر): ارسال کوتاه سیامک نعمتی از سمت راست زمین را احمد عبدالمقصود به شکل ناقص دفع کرد تا توپ به عیسی آل‌کثیر برسد و با شوت محکم تماشایی به زیر طاق دروازه گل چهارم پرسپولیس را بزند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 289 views بار دسته بندی : ورزشی تاريخ : 30 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.